Beantwoord

Prijsverschillen SIM only

• 18 februari 2021
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Ik wil voor mijn vrouw en zoon een SIM-only abonnement afsluiten. Voor beiden is dit om “eens een keer” een appje te sturen en “eens een keer” een telefoontje te plegen. 1GB + 120min is dus zéér ruim voldoende.

Als ik ga vergelijken zie ik dat dit, voor een 2-jarig contract, bij TM 13,50 per maand kost + 25 euro aansluitkosten. Bij Simpel kost dit echter maar 6 euro per maand en 20 euro aansluitkosten, terwijl Simpel gebruik maakt van het T-Mobile netwerk!

Voor twee abonnementen scheelt dat in totaal 370 euro!

Verklaar u nader T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 februari 2021, 15:51

Hallo @RobKl 

T-Mobile behoort tot de grote providers en Simpel is een budget provider. Bij T-Mobile krijg je €2,50 korting wanneer er 2 abonnementen op je adres zijn geregistreerd voor klantvoordeel, je betaalt dan voor elk abonnement €11,00 en beide abonnementen hebben dan ook 3GB ipv 1GB dus 2GB extra.

De 120 belminuten kunnen ook worden gebruikt voor bellen naar de EU 

Je kiest natuurlijk zelf wat jij wilt 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @RobKl 

T-Mobile behoort tot de grote providers en Simpel is een budget provider. Bij T-Mobile krijg je €2,50 korting wanneer er 2 abonnementen op je adres zijn geregistreerd voor klantvoordeel, je betaalt dan voor elk abonnement €11,00 en beide abonnementen hebben dan ook 3GB ipv 1GB dus 2GB extra.

De 120 belminuten kunnen ook worden gebruikt voor bellen naar de EU 

Je kiest natuurlijk zelf wat jij wilt 🙂

Reputatie 5
Badge +12

Bij het merk T-mobile kun je hier op het forum maar ook medewerkers in winkels benaderen voor hulp en informatie. Maar ook zaken als 5g en en toestel erbij kopen zijn zaken die je bij Simpel niet zult vinden. Er valt dus wel wat te kiezen, dat is het mooie van marktwerking.

Reageer