Beantwoord

Reactietijd - omzetting flex

komt de one plus hier ook al ergens aan bod
https://oneplus.net/nl
icon

Beste antwoord door Amy 30 december 2015, 16:24

Hoi Plastico,

Hopelijk was de reactie van Thalina snel genoeg. We doen ons uiterste best om binnen 24-48 uur op de onbeantwoorde vragen te reageren.

Op jouw vorige reactie hebben wij inderdaad niet gereageerd. Wij krijgen enorm veel reacties binnen over de omzetting van de Flex- en Relax-prijsplannen dat wij er voor gekozen hebben om iedereen van de nodige informatie te voorzien in het topic waar je in had gereageerd. We reageren niet op alle reacties in dat topic omdat alle informatie al in het topic beschikbaar was. Natuurlijk reageren wij wel op de vragen waar eerder geen antwoord op is gegeven. Alle informatie over de omzetting is ook terug te vinden in dit informatieve topic.

Je gaf in je reactie in het andere topic aan dat je niet meer weg kunt bij ons. We zien je natuurlijk liever niet gaan maar wanneer je het niet eens bent met de omzetting was het mogelijk om kosteloos je abonnement op te zeggen zonder een maand opzegtermijn. Was je hier niet van op de hoogte? We kijken in dat geval graag nog met je naar een mogelijke oplossing hiervoor.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo plastico,

Ik snap je vraag niet zo goed. Bedoel je als T-Mobile de OnePlus X of OnePlus 2 verkoopt?

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Plastico,

Leuk dat je hier je vraag stelt! Ik zie dat Pilovali al heeft gevraagd wat je precies bedoeld. De OnePlus is helaas niet via ons verkrijgbaar. Je kunt dit toestel alleen via de producent kopen. Toevallig zie ik dat je vandaag het toestel zonder uitnodiging kunt bestellen!

Ik zie trouwens dat je dit topic onder het kopje Simkaart hebt geopend. Heb je toevallig de OnePlus al gekocht en heb je een vraag over een (nieuwe) simkaart? Als je het leuk vindt kun je uiteraard op het forum je ervaringen met dit toestel delen met andere klanten! Je kunt dan bij toestellen een topic openen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
dit was meer een proef ballonnetje om te zien hoe lang het duurt voordat er iemand reageert

ja, ik heb al meer dan een jaar een oneplus one en mijn partner sinds een tijdje een one plus X,

ronduit 2 toppertjes, maar mijn bedoeling was eigenlijk om te zien hoe lang het zou duren voordat deze vraag zou worden beantwoord, mijn vorige vraag waarom ze 400€ van me hebben gestolen is nog steeds niet beantwoord,,.
dit verschil in tijd is dus werkelijk enorm, zou een moderator erg op zijn donder krijgen als hij een eerlijk antwoord zou geven?.
er zal dan misschien een manager of een andere bonus ontvanger erg gepikeerd wezen, maar meestal zijn dat de mensen die enorme diefstallen organiseren.
eerlijkheid is dus ver te zoeken bij T-mobiele..
ik ben boos en daarom ben ik bijzonder geïrriteerd door de slikken of stikken keuze die T-Mobile geeft, hoe het ook uitdraait , 400€ ben ik zo wie zo kwijt.
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Plastico,

Hopelijk was de reactie van Thalina snel genoeg. We doen ons uiterste best om binnen 24-48 uur op de onbeantwoorde vragen te reageren.

Op jouw vorige reactie hebben wij inderdaad niet gereageerd. Wij krijgen enorm veel reacties binnen over de omzetting van de Flex- en Relax-prijsplannen dat wij er voor gekozen hebben om iedereen van de nodige informatie te voorzien in het topic waar je in had gereageerd. We reageren niet op alle reacties in dat topic omdat alle informatie al in het topic beschikbaar was. Natuurlijk reageren wij wel op de vragen waar eerder geen antwoord op is gegeven. Alle informatie over de omzetting is ook terug te vinden in dit informatieve topic.

Je gaf in je reactie in het andere topic aan dat je niet meer weg kunt bij ons. We zien je natuurlijk liever niet gaan maar wanneer je het niet eens bent met de omzetting was het mogelijk om kosteloos je abonnement op te zeggen zonder een maand opzegtermijn. Was je hier niet van op de hoogte? We kijken in dat geval graag nog met je naar een mogelijke oplossing hiervoor.
wel Amy

overduidelijk , je bevestigd dat ik mag slikken of stikken,, geef mij de mogelijkheid om de door mij betaalde bel uren terug te krijgen , dan hoef ik niet te beweren en rond te bazuinen dat T-Mobile steelt van zijn klanten, want ook u zal begrijpen dat de gedane aanbieding alleen goed is voor groot gebruikers en dat ik mijn eigendom (lees 400€ ) niet meer terug zal zien,, en dat heet volgens de dikke van Dale gewoon STELEN , een duidelijker woord is er niet voor,
moderator cursus heeft u met goed gevolg gedaan, want het lijkt op afpoeieren met 1 richting redenatie en dat gaat u goed af.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Plastico,

Jammer om te horen dat je dit zo ervaart! In de meeste gevallen ga je maandelijks minder betalen en krijg je er maandelijks meer voor terug. Ik zie dat je nu een internetbundel van 6GB hebt. Als je wilt kun je deze bundel verlagen of helemaal uitzetten via My T-Mobile bij bundels aanpassen. Op die manier betaal je maandelijks minder voor je abonnement. Houd er wel rekening mee dat de speciale korting voor je internetbundel komt te vervallen en dat je hiervoor de reguliere korting ontvangt.

Uiteraard zouden we het jammer vinden als je weggaat bij ons, maar je hebt nog steeds de mogelijkheid om je abonnement op te zeggen. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je waarschijnlijk op gehoopt had, maar wij (moderators) kunnen verder niets veranderen aan de situatie. Als je nog verdere vragen hebt, wil ik je vragen om in dit topic te reageren. Op die manier houden we alle vragen over dit onderwerp overzichtelijk bij elkaar. Ik sluit daarom dit topic.