Beantwoord

registratie preventel

  • 13 mei 2020
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste T mobile, 

Ik wilde een nieuw abonnement afsluiten maar kreeg tot mijn verbazing te horen dat ik door t mobile in 2016 op de preventel lijst ben gezet. Ik wil graag weten wat ik hier aan kan doen aangezien ik geen klant ben bij jullie, waarom sta ik hier op en hoe kom ik hier van af?
Ik hoor graag van jullie,

mvg zoi 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 mei 2020, 15:46

Hallo @Zoi 

Hiervoor kun je een brief naar stichting Preventel sturen, lees er hier meer over :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/waarom-ben-ik-geregistreerd-bij-stichting-preventel/000217114

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Zoi 

Hiervoor kun je een brief naar stichting Preventel sturen, lees er hier meer over :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/waarom-ben-ik-geregistreerd-bij-stichting-preventel/000217114

@Waqqas hi! Dank voor je bericht. Maar op de site van preventel staat dat de registratie beëindigd kan worden door verhaal te halen bij de aanbieders. Preventel zelf mag geen informatie geven over bedragen etc. Daarom benaderde ik t-mobile. Ik zal voor de zekerheid ook zo’n brief sturen.. dank voor de link. 
 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Zoi  Dit staat ook op de site. Ben je soms vergeten ooit eens iets te betalen?

Hoe kunt u een registratie beëindigen?

U kunt de registratie beeindigen door de volledige openstaande vordering ( en eventuele kosten) bij de aanbieder van de telecommunicatie diensten te voldoen.De betrokken aanbieder van telecommunicatie diensten beeindigt dan de registratie bij de stichting Preventel. De administratieve verwerking zal enige tijd vragen.

Reageer