Vraag

reset databundel

• 14 maart 2014
  • 7 reacties
  • 1043 Bekeken

hallo de optie reset databundel op jullie website werkt reeds een paar dagen niet.
als ik erop klik en vervolgens op akkoord klik kom ik op een pagina met de melding: De pagina die je zoekt lijkt niet te bestaan...
Kunnen we je misschien van dienst zijn met onderstaande informatie? blabla bla

dit is niet echt handig, probeer hier een serie te kijken.
kunnen jullie me helpen?

7 reacties

Graag zou ik ook mijn databundel willen resetten..
Ook krijg ik dezelfde melding.
Is er een bug in de site?
Op dit moment kan ik ook telefonisch geen contact opnemen met de klantenservice omdat die in het weekend is gesloten.
Ik hoop zsm op een reactie.
Mvg Zoë Caja
Reputatie 5
@Beide ik zie dat jullie inmiddels de databundel hebben weten te resetten. Zouden jullie een volgende keer kunnen aangeven of het probleem zich ook voordoet wanneer je het via een andere browser probeert? Dan kunnen wij het probleem lokaliseren! 🙂
Hi,

Als ik mijn datebundel reset, neem ik de mb's die ik niet gebruik mee naar de volgende maand? Zou chill zijn en een goed teken van klantvriendelijkheid...

MVG,
Reputatie 2
@Beide ik zie dat jullie inmiddels de databundel hebben weten te resetten. Zouden jullie een volgende keer kunnen aangeven of het probleem zich ook voordoet wanneer je het via een andere browser probeert? Dan kunnen wij het probleem lokaliseren! :)

Werkelijk?
Dus, correct me if I'm wrong" T-Mobile is niet bij machte dat zelf te testen met een "dummy" account waarop de databundel op "verbruikt" wotrt ingesteld?
Het heet een "simulatie" en het is nou niet bepaald rocket science om een paar browsers te testen
MAAR, geen nood, ik heb inmiddels 4 browsers geprobeerd
  1. I.E.
  2. FF
  3. Chrome
  4. Opera
Misschien zou ik T-Mobile een rekening moeten sturen voor verleende diensten, vind je niet? Zoals uit jouw reactie blijkt is het testen van één enkele link in verschillende browsers iets waartoe T-Mobile zelf niet bij machte is
Of, wellicht is T-Mobile zelf ook door haar bundel heen? Waardoor het downloaden van andere browsers naast I.E. met een kruip snelheid van 64Kb/s (of was het nou een "blazing 128 Kb/s voor mijn bundel?) niet echt comfortabel meer is

Sorry voor m'n sarcastische toonzetting, of uhm, ... mooi niet
Er zijn inmiddels meerdere posts over dit probleem en het is al zo goed als twee weken aan de gang

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTtmhbxicJMrGv-buAmBoZ0D9kMj1Np3FaEXqUB9qUGVY9rRtWF

Als T-Mobile het niet "fijn" vindt dat ihaar klanten hun databundel resetten voor "slechts" €5,08 dan is dat jammer
Het botweg niet corrigeren van één enkele link spreekt boekdelen over hoe "gewaardeerd" T-Mobile's klanten werkelijk zijn

Ik weet zelf het een en ander over het opzetten en onderhouden van websites, en het is echt niet zo moeilijk dat zelfs maar één persoon die bekend is met de nodige protocols (i.e. HtML, CSS en nog een paar andere) er niet achter kan komen wat er aan de hand is, om het vdan ervolgens te verhelpen in véél minder dan twee weken tijd (twee dagen is al veel te veel voor het corrigeren van één enkele link
Wellicht dat de klantenservice daarbij zou kunnen assisteren, daar zij blijkbaar toch wel een werkende "link" hebben
Maf he?

Zo niet, ik ben ook beschikbaar voor een free lance klusje, vanavond nog (25-3-2014), dan doe ik het ff in mijn vrije tijd, tegen een redelijke vergoeding natuurlijk

Het is maar goed dat ik nog 1400+ MB bij de concurent Vod... heb want ik ga T-Mobile mooi niet betalen voor het niet fixen van dit "probleem", niet deze maand en indien het zover komt, ook niet volgende maand(en)

Gezien de huidige stand van zaken zou het me niet verbazen wanneer T-Mobile binnenkort de reset optie "aanpast" naar een meer winstgevend model
Het zou niet voor het eerst zijn dat T-Mobile haar contractuele overeenkomsten ongeldig verklaart en daarvoor haar klanten de  "schuld" geeft
Reputatie 5
@Baller1986

Welkom op de T-Mobile Community.

Het datategoed neem je nooit mee naar de volgende maand. Dit geldt ook voor het datategoed dat je ontvangt na het resetten van de bundel.

@purplehaze65

Bedankt voor je feedback, Ik ga dit zeker doorzetten naar de contentmanagers.

Op het moment dat het resetten van de databundel via de website niet mogelijk is heeft dit vaak een andere oorzaak dan slechts het aanpassen van een link. Daarbij werken de desbetreffende afdeling met prio's en kan het zijn dat een ander probleem op dat moment een hogere prioriteit heeft waardoor het afhandelen van het datareset probleem later in behandeling wordt genomen. Tijdens een dergelijke storing zijn er altijd nog andere kanalen om de databundel te resetten, zo kan dit bijvoorbeeld per sms, de My T-Mobile app of gewoon door mij en mijn collega's van Social of T-Mobile Klantenservice.
Reputatie 2
Wellicht had het handig geweest als je ook had vermeldt dat het per sms resetten GEEN 1200 nummer is?

"Stuur een gratis smsje naar 1303 met de tekst "reset snelheid". Van T-Mobile ontvang je per sms een bevestiging van je aanvraag, sms vervolgens "reset akkoord" naar 1303 om je aanvraag te bevestigen."

Het heeft op de huidige bliksemsnelheid "slechts" drie kwartier geduurd alvorens ik de belangrijkste informatie (het nummer waarnáár ik moest sms'en en niet te vergeten wár ik moet sms'en) maar dan heb ik ook wat

Duizendmaal dank voor het verstrekken van nét genoeg info om het verder zélf uit te kunnen zoeken, het zou zomaar kunnen dat ik niets béters te doen had dan de forums door te spitten naar deze essentirle info, en dat ik mijzelf, mede dankzij deze "hint", 45 minuten niet heb hoeven vervelen
Dank je wel
Reputatie 2
Roan,

Ik heb nog geprobeerd mijn reactie te wijzigen maar dat kan maar tot 30 minuten na plaatsen van een reactie
Sorry voor mijn ongezouten reactie hierboven dus

Over de sms van T-Mobile waarin om bevestiging wordt gevraagd, ik heb niet zo'n sms'je ontvangen en ik neem aan dat zo'n sms'je niet meer wordt verstuurd tegenwoordig

Wellicht had het handig geweest als je ook had vermeldt dat het per sms resetten GEEN 1200 nummer is?

"Stuur een gratis smsje naar 1303 met de tekst "reset snelheid". Van T-Mobile ontvang je per sms een bevestiging van je aanvraag, sms vervolgens "reset akkoord" naar 1303 om je aanvraag te bevestigen."

Het heeft op de huidige bliksemsnelheid "slechts" drie kwartier geduurd alvorens ik de belangrijkste informatie (het nummer waarnáár ik moest sms'en en niet te vergeten wár ik moet sms'en) maar dan heb ik ook wat

Duizendmaal dank voor het verstrekken van nét genoeg info om het verder zélf uit te kunnen zoeken, het zou zomaar kunnen dat ik niets béters te doen had dan de forums door te spitten naar deze essentirle info, en dat ik mijzelf, mede dankzij deze "hint", 45 minuten niet heb hoeven vervelen
Dank je wel

Reageer