Vraag

Reset databundel beloofd, niet mogelijk

• 22 maart 2015
  • 2 reacties
  • 260 Bekeken

Ik heb op 10 maart 2015 na een lang gesprek in de winkel een extra simkaart gekocht met een internet stick erbij.
Er werd mij vertelt dat het mogelijk zou zijn de VOLLEDIGE bundel te resetten voor 5 euro.
IK: "Dus je kan de volledige 10 gigabyte resetten voor 5 euro?" Medewerkster: "Ja dit kan, daar maak ik ook gebruik van want ik heb zelf ook zo'n abonnement voor mijn internet".
Alleen vanwege deze informatie heb ik dit abonnement aangeschaft aangezien ik tekort kom aan internet.
Het blijkt echt dat alhoewel ik het letterlijk 5 maal heb gevraagd in de winkel dit NIET mogelijk is.
Ik zit nu dus aan een jaarabonnement vast omdat ik ben misleid. Ik vind eigenlijk dat dit niet kan.
Ik wil graag weten of er opties zijn om dit ongedaan te maken aangezien ik ben opgelicht tot het
kopen van dit abonnement wat iets anders is dan wat mij is vertelt.
Ik had namelijk al een abonnement van 10 gig en het heeft voor mij totaal geen nut om daar alleen maar 10 gig bij te krijgen, het idee was dat ik voor 30 euro + een beetje
genoeg internet zou hebben voor de hele maand wat niet het geval is.

Daarnaast had dezelfde mevrouw mij nog op de PC laten zien dat ik het internet kon terugzetten naar 0 en dan betaalde ik voor de overige maanden 7,50 euro maar in de werkelijkheid zijn er geen abonnementsaanpassingen mogelijk.
Ik ben de dupe van slechte service van t mobile en ben niet willende om een jaar lang te betalen voor iets heel anders dan wat ik heb aangevraagd.

2 reacties

Het beste wat je kunt doen, is de klantenservice bellen. En heel duidelijk uitleggen wat er is gebeurd en aangeven dat je hier absoluut niet mee akkoord gaat en dat je verwacht dat ze een met een oplossing komen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Steven,

Wat vreemd dat je hier niet correct over bent geïnformeerd! :S

Ben je toevallig zelf al teruggegaan naar de desbetreffende winkel? Mocht dat zo zijn, wat hebben ze jou daar toen verteld? Ik wil dit graag voor je uitzoeken dus hoe completer m'n beeld over het probleem, hoe beter! Als er ondertussen nog niets aan je situatie veranderd is, dan ga ik dit voor je oppakken en een passende oplossing vinden! :)

Ik zie je antwoord graag tegemoet, zodat ik je verder kan helpen!

Reageer