Vraag

Reset internetsnelheid (2,50 voor 100mb ipv 5,03 voor 2000mb)

• 24 januari 2014
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

Beste medewerk(st)er van T-mobile,

Mijn internetbundel van 2000mb is op. Nu wil ik deze resetten maar krijg ik een sms (nadat ik 'reset snelheid' naar 1303 heb gesmst) dat dit niet mogelijk is. Overal lees ik dat ik voor 5,03 euro mijn databundel kan resetten en zo weer 2000mb krijg, maar nu blijkt dat ik 2,50!!! voor 100 mb of 7,50!! per 500 mb moet betalen! Dit is toch belachelijk?!? Klopt dit? Dus omdat ik toevallig eind december mijn contract verlengd heb, moet ik nu opeens zo belachelijk veel gaan bij betalen, terwijl er overal gesproken wordt van een totale reset voot 5,03 euro. Ik heb al vele jaren een contract bij T-mobile, maar zoiets raars en belachelijk heb ik nog niet meegemaakt.  

Alvast bedankt voor jullie reactie

3 reacties

Reputatie 6
@StefanG85

Welkom hier op het Forum!

Bij het tariefplan dat jij gebruikt is het inderdaad zo dat je per 100 Mb (€ 2,50) of 500 Mb (€ 7,50) kunt resetten. Het is niet mogelijk zoals bij jouw vorige tariefplan een complete reset te doen voor een vast bedrag. Het datategoed is geldig tot het moment dat je jouw maandelijkse bundel ontvangt (elke 1e van de maand in jouw geval) Dit kun je terugvinden in de prijslijst die hoort bij jouw tariefplan.
Chris bedankt voor je reactie.

Ik zelf was helaas niet op de hoogte van deze wijziging. Toen ik mijn contract verlengde vond ik dat niet op jullie site (wel dat je voor €5,03 een totale reset kreeg, wat ik een goede deal vindt). Zeker nu je data sneller gaat (door hogere resolutie apps en betere kwaliteit films/foto's) vind ik het jammer dat juist nu deze totale reset is afgeschaft (al is het natuurlijk uit financieel oogpunt voor t-mobile te begrijpen, maar niet uit klantvriendelijk oogpunt).

Het frapante is wel dat ik nu 100mb erbij moest kopen omdat ik met de snelheid buiten je bundel nagenoeg onmogelijk is om op mijn iPhone een reactie te geven op je antwoord.
Reputatie 6
@StefanG85

Dit staat vermeld in de prijslijst, ook toen je het contract verlengde. Ik vermoed dat je in de prijslijst hebt gekeken bij het oude tariefplan. Hier was dit inderdaad mogelijk.

Reageer