Beantwoord

Reset iPad bundel

Waarom kan ik noch op de site noch op de app mijn bundel resetten? Waarom duurt het zolang voordat mijn vraag is uitgezocht? Graag actie aub!
icon

Beste antwoord door Chris076 25 juli 2013, 10:14

@BB2029

Ik heb de snelheid voor je gereset. Wil je even de iPad uit- en weer aanzetten?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hoi BB2029 :),

Wat raar dat het niet lukt om via My T-Mobile je snelheid te resetten! Je kan de snelheid ook resetten door ‘reset snelheid’ naar 1303 te sms'en.

Laat je even weten of het gelukt is?
Als ik dat doe dan zegt ie niet verzonden. Overigens zend hij de sms als een iMessage. Zit het hem misschien daarin?
Reputatie 7
De kans is groot dat het daarin zit! Zou je even je mobiele netwerk (data netwerk) uit kunnen zetten en dan vervolgens het sms'je nogmaals kunnen versturen? Dan zou hij namelijk wel als sms verzonden moeten worden.
Wat ik ook doe, Wifi uitzetten, iMessage uitzetten, niets doet het. Om gek van te worden, binnen TMobile moet iemand dit toch voor mij kunnen doen? Daar heb je toch geen 5 dagen voor nodig. Op de Iphone is het geen probleem das het stomme
Reputatie 7
Je zou kunnen proberen of het lukt om de simkaart in je iPhone te doen en vervolgens ‘reset snelheid’ naar 1303 te sms'en via je iPhone.

Als dat ook niet werkt dan raad ik je aan om te wachten totdat een T-Mobile moderator reageert. Je kan morgenochtend indien gewenst ook naar de klantenservice bellen via telefoonnummer 1200 tegen normaal tarief.
Dat is het punt nou net, ik heb er al een case van gemaakt en tot nu toe heb ik niets gehoord. Vind het echt te lang duren, ondertussen kan ik niet zoveel met de iPad onderweg. Buitengewoon storend.
Reputatie 3
Je zou kunnen proberen of het lukt om de simkaart in je iPhone te doen en vervolgens ‘reset snelheid’ naar 1303 te sms'en via je iPhone.

Als dat ook niet werkt dan raad ik je aan om te wachten totdat een T-Mobile moderator reageert. Je kan morgenochtend indien gewenst ook naar de klantenservice bellen via telefoonnummer 1200 tegen normaal tarief.

Inderdaad beste optie in dit geval, aangezien je met een iPad niet kunt sms'en. Alleen ontvangen kan. Dit krijg je dan als een pop-up binnen.;)
De simkaart van de iPad 4 past niet in een Iphone 5..... Maar nogmaals heeft de technische dienst van TMobile (meer dan) 5 dagen nodig voor dit probleem? Volgens mij is het al langer dan deze termijn. Neem aan dat TMobile nu met dit bericht wat doet....
Reputatie 7
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe lang het duurt voordat je probleem opgelost is. Morgen kan een T-Mobile moderator denk ik wel je snelheid voor je resetten.
Reputatie 6
@BB2029

Ik heb de snelheid voor je gereset. Wil je even de iPad uit- en weer aanzetten?

Reageer