Beantwoord

reset ongedaan, geen datategoed meer?

• 18 april 2014
  • 6 reacties
  • 491 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week vrijdag een reset laten uitvoeren. Tot vandaag had ik nog 2500mb over. Maar nu lijkt de reset ongedaan te zijn. In het overzicht staat nu 0 te verbruiken van 10000. Ook de snelheid is teruggebracht.
icon

Beste antwoord door dan23 5 mei 2014, 21:30

Ben inmiddels goed geholpen. Complimenten voor de helpdesk. 1 belletje en alles wordt snel afgehandeld, en er wordt niet moeilijk gedaan bij problemen. De verbinding laat nog wel eens te wensen over, maar de service is top. Ben zeer tevreden, bedankt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
@dan23

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je na jouw post contact hebt gehad met onze klantenservice, zij hebben een nieuwe reset voor je gedaan. Is het probleem hiermee opgelost?
Dank u,

De klantenservice zei dat ze een nieuwe reset zou uitvoeren, maar ipdv is de account hersteld tot het oude, dus met nog 2500mb tegoed. Ze vertelde dat ik de reset niet hoefde te betalen. Aangezien ik lange tijd geen internet heb kunnen gebruiken ga ik ervan uit dat ik de reset dan ook niet hoef te betalen.

Op dit moment kan ik verder, dus ik wacht even af.
@ dan23

De eerste keer zijn er geen kosten in rekening gebracht, normaal gesproken gebeurt dit wel altijd. Ik zie dat dit de tweede keer dan ook is gebeurd. De kosten voor een reset bedragen €5,08, zoals je ook kan terugvinden in de prijslijst van jouw Internet Altijd Sim Only abonnement.
@WillemE,

Klopt wat je zegt, tenminste volgens de factuur.

Maar in werkelijkheid is er maar 1 reset uitgevoerd. De 2de reset is geen reset geweest, maar is de reset die ongedaan is gemaakt weer hersteld.

Na de eerste reset is er na verbruik van +/- 7500mb, het restant van 2500mb verdwenen. Na het contact is dit weer hersteld, onder het mom van een nieuwe reset, naar een totaal van 2500mb.

Er is dus geen sprake geweest van een 2de reset, maar slechts een herstel van de 1ste.

Is opzich niet zo erg, want uiteindelijk heb ik niet minder gekregen dan ik betaald heb. Maar heb wel 1 dag zonder internet gezeten. En daar is geen tegemoedkoming op geweest. Terwijl uw medewerker wel de indruk heeft gegeven dat dat wel zo is.

In dat opzicht heb ik nog steeds iets tegoed, en heb ik niet gekregen wat beloofd is.
Ben inmiddels goed geholpen. Complimenten voor de helpdesk. 1 belletje en alles wordt snel afgehandeld, en er wordt niet moeilijk gedaan bij problemen. De verbinding laat nog wel eens te wensen over, maar de service is top. Ben zeer tevreden, bedankt.
@ dan23

Mijn excuses voor de zeer late reactie, bedankt voor je heldere toelichting. Fijn dat het probleem inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan zien we je graag terug op ons Forum! 😉

Reageer