Beantwoord

Resetknop snelheid internetverbinding

  • 12 november 2013
  • 1 reactie
  • 302 Bekeken

De reset knop om de snelheid van internet verbinding te herstellen, heb ik gebruikt maar spoedig was de internet verbinding weer vertraagd. Tevens heb ik last van een slechte netwerkverbinding. Tevens is er géén wifi verbinding bij wifi zones van t-mobile. Heb een app van t-mobile voor wifi-zones te zoeken maar functioneerd niet. De Deezer kan ik in offline niet gebruiken terwijl dat wel gemeld word. En andere apps waar ik wifi voor nodig heb kan ik niet gebruiken. Zijn er abonnementen waar ik wel ontspannen met mijn Samsung S3 de apps kan gebruiken zonder BUNDELS DIE SNEL GEBRUIKT ZIJN ?????? Bedankt t-mobile voor deze irritante problemen.
Gr. Dylano
icon

Beste antwoord door WillemE 15 november 2013, 18:39

@ markenpeter

Goed dat je even contact zoekt, vervelend dat je deze problemen ervaart. Heeft je vraag betrekking op het telefoonnummer dat aan je forumprofiel is gekoppeld? Ik zie dat daar de snelheid namelijk nog nooit is gereset. Het zou wellicht dus om een misverstand kunnen gaan, je datategoed kan na een reset ook niet meteen weer op zijn. Mocht je vraag over een ander telefoonnummer gaan, laat dit dan even weten!

Welke problemen ervaar je met het netwerk? Is dit overal het geval of vooral op bepaalde locaties? Je zou jouw simkaart even in een ander toestel kunnen plaatsen om zo een toestelprobleem uit te sluiten.

Welke melding krijg je precies wanneer je verbinding probeert te maken met een van onze WiFi-zones? Heb je al geprobeerd om de App te verwijderen en daarna opnieuw te installeren? Welke applicaties 'waar je WiFi voor nodig hebt' kun je niet gebruiken? Zou je dit nog iets kunnen specificeren? Ik begrijp namelijk niet helemaal wat er precies niet werkt. Lukt het wel om gewoon verbinding te maken met een WiFi punt, bijvoorbeeld bij jou thuis?

Deezer is zeker offline te gebruiken, ik gebruik deze functie zelf namelijk ook erg veel. Je kunt albums en nummers via WiFi downloaden (synchroniseren) en ze komen dan in jouw playlist te staan, je kunt die albums en nummers dan vervolgens ook beluisteren zonder dat je verbinding hebt met WiFi of ons mobiele netwerk. Heb je dit al geprobeerd?

Ik hoor graag van je, zodat we je verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

@ markenpeter

Goed dat je even contact zoekt, vervelend dat je deze problemen ervaart. Heeft je vraag betrekking op het telefoonnummer dat aan je forumprofiel is gekoppeld? Ik zie dat daar de snelheid namelijk nog nooit is gereset. Het zou wellicht dus om een misverstand kunnen gaan, je datategoed kan na een reset ook niet meteen weer op zijn. Mocht je vraag over een ander telefoonnummer gaan, laat dit dan even weten!

Welke problemen ervaar je met het netwerk? Is dit overal het geval of vooral op bepaalde locaties? Je zou jouw simkaart even in een ander toestel kunnen plaatsen om zo een toestelprobleem uit te sluiten.

Welke melding krijg je precies wanneer je verbinding probeert te maken met een van onze WiFi-zones? Heb je al geprobeerd om de App te verwijderen en daarna opnieuw te installeren? Welke applicaties 'waar je WiFi voor nodig hebt' kun je niet gebruiken? Zou je dit nog iets kunnen specificeren? Ik begrijp namelijk niet helemaal wat er precies niet werkt. Lukt het wel om gewoon verbinding te maken met een WiFi punt, bijvoorbeeld bij jou thuis?

Deezer is zeker offline te gebruiken, ik gebruik deze functie zelf namelijk ook erg veel. Je kunt albums en nummers via WiFi downloaden (synchroniseren) en ze komen dan in jouw playlist te staan, je kunt die albums en nummers dan vervolgens ook beluisteren zonder dat je verbinding hebt met WiFi of ons mobiele netwerk. Heb je dit al geprobeerd?

Ik hoor graag van je, zodat we je verder kunnen helpen!

Reageer