Vraag

Resetten van data limiet

• 31 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb zojuist geprobeerd om mijn data limiet te resetten d.m.v. "reset snelheid'' te smsen naar 1303.
Krijg het bericht dat met mijn huidige abonnement geen data reset kan kopen.

Bij aanschaf van dit abonnement is mij verteld dat dit wel kan..

Doe ik iets niet goed? Is er een andere mogelijkheid? Moet mijn data limiet namelijk echt resetten....

Hoor graag.
Mvg.
C.Graal

3 reacties

Reputatie 6
@rauwrauw

Bij het tariefplan dat jij gebruikt is dit niet mogelijk. Je kunt wel gebruik maken van de Onbeperkt Internet Voordeelbundel, hierbij wordt de snelheid van de dataverbinding verlaagd en kun je na het gebruik van jouw datategoed onbeperkt gebruik blijven maken van data/internet. De kosten voor deze bundel zijn € 5,03 per maand en deze is actief gedurende de minimale contractsperiode.
@rauwrauwBij het tariefplan dat jij gebruikt is dit niet mogelijk. Je kunt wel gebruik maken van de Onbeperkt Internet Voordeelbundel, hierbij wordt de snelheid van de dataverbinding verlaagd en kun je na het gebruik van jouw datategoed onbeperkt gebruik blijven maken van data/internet. De kosten voor deze bundel zijn € 5,03 per maand en deze is actief gedurende de minimale contractsperiode.

Bedankt voor de reactie.

Ik heb dit zojuist geactiveerd, gaat dit per direct in?

Wat zijn de tarieven per MB buiten mijn abonnement om?

Hoor graag.
Mvg,
Rowdy
Reputatie 5
Hoi Rowdy,  na het activeren gaan bundels vrijwel direct in. Als je opnieuw inlogt op My T-Mobile en de Onbeperkt Internet Voordeelbundel bij je abonnement ziet staan dan weet je zeker dat deze is ingegaan. :)

De Onbeperkt Internet Voordeelbundel houdt in dat er geen kosten in rekening gebracht wanneer jouw datategoed op is. Alleen de snelheid gaat dan omlaag naar maximaal 64/64 Kbps. Voor de data die je buiten je bundel hebt verbruikt (dus voordat je de Onbeperkt Internet Voordeelbundel hebt aangezet) betaal je €0,10 per MB.

Reageer