Vraag

Resterend Beltegoed "Relax 25 '10"

Toon eerste reactie

88 reacties

Ik heb een abonnement, inmiddels versterken en stilzwijgend verlengt. En nu wil ik het overzetten in prepaid t-mobile. Hoe lang duurt het overzetten? En wanneer betaal ik voor het laatst het maandelijksbedrag?
Reputatie 5
@henkiepankie
Dat ligt aan de datum waarop normaal je bundel ingaat en de dag waarop je opzegt. Je hebt een opzegtermijn van 1 maand.
Je moet wel nadrukkelijk aangeven dat je het nummer wil behouden op prepaid.
Daar zijn wat kosten aan verbonden.
Je weet dat je eventuele tegoed uit je huidige abonnement niet behouden blijft.

Ergens in 2010 heb ik een relax-25 abbonnement afgesloten. De loopduur voor dit abbonnement was 2 jaar en die is inmiddels verstreken. Ik heb gedurende mijn abbonnementsperiode een resterend beltegoed van €95.20 opgebouwd. Dit is tegoed waar ik voor betaald heb dus ik ben niet bereid dit zomaar in de prullenbak te gooien bij het verlengen of veranderen van mijn abbonnement. Mijn vraag; Wat zijn mijn opties?

Was bij mij ook het geval ben naar een t-mobile winkel gegaan en ze hebben een klacht ingediend over mijn opgebouwd bel tegoed.
Binnen een week was het geregeld ALLEEN het geld krijg je niet uitbetaald maar wordt verrekend met de volgende factuur
@Erdo; Die datums is mij niet bekend. Weet u misschien hoeveel dat kost om het over te zetten?
Reputatie 5
Hoi Henkiepanky! Op My T-Mobile kun je bij de belstatus zien op welke dag je nieuwe bundel in gaat.

Als je belt met 06-24001200 om het om te zetten naar PrePaid gaat dat op z'n vroegst één maand later gebeuren vanwege de opzegtermijn. Het omzetten gebeurt automatisch en je zult er weinig van merken. Als het goed is krijg je een sms ter bevestiging als de omzetting is afgerond. Dit kost trouwens €9,95, zie deze pagina.
@Minty; Bedankt ik heb een pluim of iets met reputatiepunten toegekend aan jou, ik snap niet hoe dat werkt hopelijk heb je daar wat aan.

Maar bedankt voor het inzichtelijk antwoord. En sorry dat ik zo laat reageer.
Is er in de tussentijd al een goedkoper abbonnement gekomen waarnaar ik de mijne om kan zetten? Ik heb hem een tijd geleden verlaagd naar Relax 15 (15 euro p/m), maar mijn beltegoed bouwt zich nog steeds op en staat nu op 450 euro. Verder betaal ik nog steeds 25 euro per maand omdat ik wel gebruik moet maken van internet (10 euro p/m). Ik zou willen dat er een abbonement was van 5 euro per maand, met dus heel weinig belminuten. 

Wat zijn verder de mogelijkheden om tegemoed gekomen te worden? of nog steeds niets?
Reputatie 5
@Henkiepanky, dank je wel! :o Fijn dat je laat weten dat je iets aan mijn antwoord hebt gehad.

@xxsjaaanxx1, de Relax abonnementen worden al geruime tijd niet meer aangeboden dus er gaat ook niets meer aan de Relax bundels veranderd worden. Dat wordt dus meer gaan bellen/sms'en of voor een nieuw abonnement kiezen dat beter bij jouw belgedrag past voor wellicht wel minder € per maand dan je nu betaalt. En dan uiteraard maar voor lief nemen dat je het opgespaarde tegoed kwijt bent dat je hoogstwaarschijnlijk toch niet op gaat krijgen.
@Minty, bedankt voor je antwoord maar dat had ik het afgelopen ander half jaar ook al wel door dat er 'niks anders op zat'. Ik vraag me echter af of er ooit nog iets van een tegemoedkoming gaat komen, zou wel handig zijn al willen jullie mij en vele anderen niet als klant verliezen. Maar wat is trouwens dan dat relax'60 ofzo? dat is volgens mij maar 10 of 12,50 per maand ipv 15.. of zag ik dat verkeerd?
Ik lees ook dat iemand korting kreeg op zijn nieuwe abbonnement, hoezo wordt dat niet aan iedereen hier aangeboden dan? 
Reputatie 6
Badge +16
@xxsjaaanxx1

Voor een compleet overzicht van het Relax Online abonnement kan je deze pagina bezoeken. 🙂 Je hebt momenteel Relax Online 15 '10. Dit is dus het laagst mogelijke prijsplan binnen het Relax Online.
Razza schreef:

@xxsjaaanxx1

Voor een compleet overzicht van het Relax Online abonnement kan je deze pagina bezoeken. 🙂 Je hebt momenteel Relax Online 15 '10. Dit is dus het laagst mogelijke prijsplan binnen het Relax Online.

Geachte Moderator,

Ik zou graag mijn plan aangepast zien worden naar Relax 15 '10 S.O. om m'n minuten eerst te gebruiken alvorens te verlengen naar een nieuw abonnement.

Online lijk je dit te kunnen regelen maar uiteindelijk kun je niet verder.

Dank!
(had eigenlijk nieuwe post moeten zijn :-))
Reputatie 6
@Joepie!, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik heb het abonnement voor je aangepast. De volgende factuur kan door de wijziging onduidelijk worden. Op de T-Mobile website vind je hierover alvast een uitleg.

Reageer