Beantwoord

Roaming bij Stel Samen & Stel Bij

• 3 mei 2017
  • 2 reacties
  • 371 Bekeken

Ik hoorde dat per 15 juni geen roamings kosten gerekend gaan worden en dat in heel europa gebeld en internetten kan uit de bundel. Ik had een flex abonnement wat omgezet is naar stel zelf samen en bij, wat inhoud onbeperkt bellen in NL en onbeperkt internet op lage snelheid. Gaan deze condities nu ook gelden voor Europa? met name Italie ivm de vacantie
icon

Beste antwoord door David 5 mei 2017, 12:15

Hi Muurling,

Een goede vraag en ik zie dat Eric_E ook al met je mee heeft gedacht!

Er zijn nog veel details die bekend worden gemaakt, de bedoeling is dat dit eind mei gaat gebeuren. We zullen deze informatie dan ook delen in het algemene topic over dit onderwerp. Daar staat ook alle informatie al in die op dit moment bekend is.

Om deze discussie centraal te houden gaat dit topic op slot en verwijs ik je voor verdere vragen naar het algemene topic. We helpen je daar graag verder! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Als je in Nederland alleen internet op lage snelheid hebt dan heb je volgens deze post geen internet in de rest van de EU.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Muurling,

Een goede vraag en ik zie dat Eric_E ook al met je mee heeft gedacht!

Er zijn nog veel details die bekend worden gemaakt, de bedoeling is dat dit eind mei gaat gebeuren. We zullen deze informatie dan ook delen in het algemene topic over dit onderwerp. Daar staat ook alle informatie al in die op dit moment bekend is.

Om deze discussie centraal te houden gaat dit topic op slot en verwijs ik je voor verdere vragen naar het algemene topic. We helpen je daar graag verder! 🙂