Beantwoord

Samsung s5 4g (lte) traag

• 15 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Ik heb onbeperkt Internet 4g. Hier betaal ik ook voor maar super traag Internet. Alleen als ik wifi heb kan ik een webpaging openen op bijvoorbeeld snapchat of insta bekijken. Hoe kan dit toch? Het maakt niet uit waar ik ben.
icon

Beste antwoord door ShadowLea 17 oktober 2016, 02:02

Bedoel je met 'onbeperkt' de Oneindig Online bundel van €90 per maand, of het onbeperkte internet dat bij het basisabonnement in zit?

Want als het die laatste is, die is beperkt op 64Kbps, en dat is nét genoeg om een whatsappje te ontvangen na 5 seconden laden. Daar kun je niet gewoon mee internetten. (Die is er om te zorgen dat je na verbruik van je bundel niet moet bijbetalen voor het internet dat je telefoon per ongeluk gebruikt.)

Heb je geen MB bundel, dan heb je alleen 64Kbps. Wil je sneller internet, dan zul je een MB bundel moeten nemen.

Indien je de Onbeperkt Online bundel hebt, kun je eens Speedtest laten draaien?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bedoel je met 'onbeperkt' de Oneindig Online bundel van €90 per maand, of het onbeperkte internet dat bij het basisabonnement in zit?

Want als het die laatste is, die is beperkt op 64Kbps, en dat is nét genoeg om een whatsappje te ontvangen na 5 seconden laden. Daar kun je niet gewoon mee internetten. (Die is er om te zorgen dat je na verbruik van je bundel niet moet bijbetalen voor het internet dat je telefoon per ongeluk gebruikt.)

Heb je geen MB bundel, dan heb je alleen 64Kbps. Wil je sneller internet, dan zul je een MB bundel moeten nemen.

Indien je de Onbeperkt Online bundel hebt, kun je eens Speedtest laten draaien?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Melanieluttmer,

Welkom op ons forum!

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel geen internetbundel hebt. Je hebt op 20 juni je internetbundel verwijderd en dus maak je nu gebruik van Onbeperkt internet maar tegen een basissnelheid. Dat is de reden waarom die heel traag is. Als je weer gebruik wilt maken van snelle internet dan kun je een bundel activeren via My T-Mobile.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Ooh vandaar! Dat verklaard een hoop. Dan is dat iig duidelijk opgelost. Bedankt!

Groetjes Melanie!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Melanie! Als je in de toekomst weer vragen hebt, trek dan even aan de bel. 🙂

Reageer