Beantwoord

Scherm stuk abonnement tot november

  • 20 maart 2018
  • 1 reactie
  • 538 Bekeken

Hallo,
Mijn scherm heeft wat barsten na een val en wil graag een nieuwe telefoon. Mijn abonnement duurt nog even. Wat is de voordeligste optie voor een nieuwe telefoon? Abo opzeggen? is er andere manier?
groeten
icon

Beste antwoord door Johrick 21 maart 2018, 09:59

Hi Konijn12,

Aii wat naar dat je telefoon wat barsten heeft door een val! Ik heb het zelf ook gehad met mijn vorige telefoon. Niet leuk!

Ik heb even voor je zitten kijken en ik kwam bij de optie: Early Renewal! (https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2851)

Ik hoop dat dit je verder helpt met de zoektocht naar een nieuw abonnement dat bij je past 😉 Mocht je dit geen goede optie vinden of heb je nog andere vragen, laat het weten! Wij zijn er voor je.

Ik wens je nog een fijne (zonnige) dag toe! 🆒
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hi Konijn12,

Aii wat naar dat je telefoon wat barsten heeft door een val! Ik heb het zelf ook gehad met mijn vorige telefoon. Niet leuk!

Ik heb even voor je zitten kijken en ik kwam bij de optie: Early Renewal! (https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2851)

Ik hoop dat dit je verder helpt met de zoektocht naar een nieuw abonnement dat bij je past 😉 Mocht je dit geen goede optie vinden of heb je nog andere vragen, laat het weten! Wij zijn er voor je.

Ik wens je nog een fijne (zonnige) dag toe! 🆒

Reageer