Beantwoord

Sim inactief

  • 19 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 712 Bekeken

Mijn SIM is inactief. Wat voor een vergoeding kan ik daarvoor krijgen? In ieder geval hoef ik geen abonnementskosten te betalen voor de tijd dat er geen service is lijkt mij. Afgezien van de ergenis en de tijd die het kost om het op te lossen met de klantenservice. Ik vraag mij af waarom ik aansluitkosten betalen moet, ik ben er al vele uren mee kwijt. Het is een omslachtig en kostbaar proces. Het is belangrijk om je eSIM QR code down te loaden, op te slaan en uit te printen.

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 19 oktober 2019, 19:53

Misschien is het handig om eerst je case hier te posten om je Sim aan de praat te krijgen. Maar ik vermoed dat je de 7 dagen termijn aan het afwachten bent voor een e-sim?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Misschien is het handig om eerst je case hier te posten om je Sim aan de praat te krijgen. Maar ik vermoed dat je de 7 dagen termijn aan het afwachten bent voor een e-sim?

Nee, een nieuwe bestellen durf ik niet aan, omdat de telefoniste eerst mijn SIM handmatig heeft geactiveerd. Er wordt namelijk een activatiecode gestuurd naar de oude fysieke kaart en die wordt binnen 24 uur onbruikbaar gemaakt. Maar de telefoon doet het weer na een herstart. Wel vreemd. Iets of iemand probeert de provider uit te schakelen. Ik krijg een melding dat het niet mogelijk is. Android versie 10.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Phaedon 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!

Kunt u mij in plaats daarvan vertellen of ik mijn abonnement kan gebruiken als ik mijn telefoon verander. My T Mobile werkt niet op dat punt. Het gaat met name om het activeren van de sim. Is daar iedere keer een medewerker voor nodig? Dan vind ik natuurlijk vervelend omdat het veel tijd kost. Het zou beter zijn als dat automatisch kon, dus dat ik de sim zelf activeren kan. Eigenlijk net zoals bij een fysieke simkaart.

Reputatie 7
Badge +20

Hi@Phaedon 

Zonder je gegevens kan ik niet zien wat voor abonnement je gebruikt en waarom het niet lukt om een fysieke simkaart of e-sim te activeren.  Ik kan ook geen case aanmaken voor onze technische specialisten. Van welk toestel maak jij gebruikt? Ondersteunt je toestel een e-sim? Op deze pagina staan de toestellen die e-sim ondersteunen. In dit topic staat een video met de instructies om de e-sim te downloaden. 

Als je een actieve abonnement dan kan je die sowieso gebruiken dat is niet afhankelijk van het toestel dat je gebruik. Dus ik hoor graag wat exact het probleem is zodat ik je beter kan helpen. 

PS: het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met dezelfde vraag. Om het overzichtelijk te houden graag op een topic reageren. 

Reageer