Beantwoord

Sim only al actief voor startdatum

• 1 november 2016
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Heb sim only afgesloten met nummer behoud per 23-12-2016,dan loopt mij huidige abo bij KPN af.
De toegestuurde simkaart is echter al actief met een ander nummer, en heb ook reeds een factuur ontvangen met afsluit kosten en abonnementskosten ?
Deze word 07-11-2016 afgeschreven, hoe kan dit.
Ik heb nu dus 2 abo's 1 bij KPN en 1 bij T- mobile.
Graag dit in orde maken a.u.b.
icon

Beste antwoord door Amy 2 november 2016, 12:09

Hi Markie66,

Als ik het goed heb ben je nog niet bij een T-Shop geweest. Ik help je hier natuurlijk ook graag mee. Tribaltim heeft het namelijk aan het juiste eind. Jouw startdatum stond op 25 oktober. Vandaar dat je abonnement al in is gegaan. Aangezien je dit abonnement bij een derde partij hebt afgesloten kan ik ook niet direct zien waar dit verkeerd is gegaan. Wel snap ik dat het heel vervelend is dat je nu met dubbele kosten zit en ik heb je dan ook een privébericht gestuurd met meer informatie hierover.

Ik zie je reactie tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Markie66,

Ik vermoed dat je abonnement al is ingegaan en dat je tijdelijk een ander nummer hebt gekregen totdat je abonnement bij kpn is afgelopen.

Dit kan je zien via je My T-mobile account. Hier staat ook je startdatum van je sim only. Mocht je anders hebben aangevraagd of besproken hebben adviseer ik je om even langs een Tshop te gaan of hierover telefonisch contact met T-mobile over op te nemen.

Hopelijk ben je zo voldoende beantwoord voor nu.
Groetjes Tribaltim
Bedankt voor de reactie.

Ik zal wel naar een shop gaan, bellen naar TMobile is een schier onmogelijke zaak, heb ik inmiddels ondervonden.
Daar moeten ze echt wat aan doen, waardeloos.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Markie66,

Als ik het goed heb ben je nog niet bij een T-Shop geweest. Ik help je hier natuurlijk ook graag mee. Tribaltim heeft het namelijk aan het juiste eind. Jouw startdatum stond op 25 oktober. Vandaar dat je abonnement al in is gegaan. Aangezien je dit abonnement bij een derde partij hebt afgesloten kan ik ook niet direct zien waar dit verkeerd is gegaan. Wel snap ik dat het heel vervelend is dat je nu met dubbele kosten zit en ik heb je dan ook een privébericht gestuurd met meer informatie hierover.

Ik zie je reactie tegemoet! 🙂

Reageer