Beantwoord

Sim Only Basis

• 12 september 2016
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Hallo,
Ik wil voor mijn dochter graag een sim only bij jullie afsluiten.
Ze heeft eigenlijk geen mobiele data nodig, behalve jullie onbeperkt WhatsApp. Op deze manier kan ze haar ouders ook buiten de wifi een appje sturen als dit nodig is.....
Ik zie bij jullie echter alleen nog sim only abonnementen met data, in tegenstelling tot voorheen. Hebben jullie geen sim onlys met ca 90 belminuten en verder alleen onbeperkt whatsapp?
icon

Beste antwoord door jsheikens 12 september 2016, 13:34

Zo te zien zijn er geen abonnementen zonder data.
Gezien uw wensen bent u voor € 8,95 klaar, met 150 minten per maand, 100 sms, 250 MB data wat genoeg is om oneindig te whatsappen (zolang er geen/niet teveel foto's verstuurd worden)
Bekijk origineel

4 reacties

Zo te zien zijn er geen abonnementen zonder data.
Gezien uw wensen bent u voor € 8,95 klaar, met 150 minten per maand, 100 sms, 250 MB data wat genoeg is om oneindig te whatsappen (zolang er geen/niet teveel foto's verstuurd worden)
€8,95 voor een tweejarig contract, €9,95 voor een eenjarig contract.
Reputatie 3
Beste Spijker74,

Ik kan mij goed voorstellen, dat het prettig is als je dochter buitenshuis met jullie kan Whatsappen, maar dat je daar geen data-bundel bij nodig hebt.
In tegenstelling van wat @jsheikens in zijn reactie schreef, is het mogelijk om een sim-only af te sluiten, zonder dat je daar een aparte data-bundel bij hoeft af te sluiten.

Als je kiest voor het Stel Samen & Stel Bij abonnement, krijg je standaard het startabonnement voor € 10,- per maand.
Hierin zit standaard onbeperkt internet (met een basissnelheid tot 64 Kbps), waarmee je dochter nog prima kan whatsappen buitenshuis.
Bij de aanvraag van een sim-only, kies je bij de data-bundels voor 0 MB voor €0,00.
Omtrent bellen, is er geen bundel van 90 belminuten, maar kun je wel kiezen voor 120 belminuten (die je ook binnen de EU kunt gebruiken) wat je € 2,50 per maand kost.

Bij het Sim-only Basis abonnement, is het helaas niet mogelijk om zonder een data-bundel gebruik te kunnen maken van het internet.
Dit is dus alleen mogelijk bij het Stel Samen & Stel Bij Sim-only abonnement.

Hopelijk kun je voor jouw dochter nu de juiste keuze maken.

Omtrent bellen, is er geen bundel van 90 belminuten, maar kun je wel kiezen voor 120 belminuten (die je ook binnen de EU kunt gebruiken) wat je € 2,50 per maand kost.

Deze 120 minuten bundel kost € 3,00 bij een eenjarig contract, € 2,50 bij een tweejarig contract. Deze kosten komen bovenop de standaard €10,00 voor het abonnement.

Qua inhoud haal je in dit geval meer uit een Basis SIM Only voor een lagere priijs.

Reageer