Beantwoord

Sim only basis aanpassen bundels

• 15 november 2017
  • 3 reacties
  • 587 Bekeken

Verlenging abonnement naar sim only basis 24 mnd. Welk bedrag betaal ik voor de bundels na een eventuele aanpassing (omhoog of omlaag)binnen deze abonnementsperiode? Blijft dat 2, 3 of 5 euro per
(internet)bundel, of wordt dat een ander bedrag? Weet niet goed hoeveel mijn verbruik wordt en tijdens vakantie is het handig wat meer mb's te hebben.
icon

Beste antwoord door Sam- 16 november 2017, 10:51

Hoi hjbmn,

Begrijpelijk dat je hier op voorhand al een antwoord op wil hebben. Ik voorzie je graag van de juiste informatie!

Wanneer je een Sim Only abonnement afsluit wordt er gekeken naar wat de kortingen zijn bij alle bundels. Wijzig je na het afsluiten van je abonnement je bundels naar een hogere of lagere bundel dan wordt er weer gekeken naar wat de kortingen waren in eerste instantie. Van deze kortingen maak je dan gebruik.

Dit betekent dat wanneer je een Sim Only abonnement afsluit, je van te voren al kan controleren wat de prijzen van de bundels zijn. Als je later je bundel aanpast dan betaal je het bedrag wat je ook zou betalen als je het abonnement in eerste instantie met die bundel zou aangaan.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is en je zo verder kan! Als je toch aanvullende vragen hebt dan hoor ik het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hjbmn,

Begrijpelijk dat je hier op voorhand al een antwoord op wil hebben. Ik voorzie je graag van de juiste informatie!

Wanneer je een Sim Only abonnement afsluit wordt er gekeken naar wat de kortingen zijn bij alle bundels. Wijzig je na het afsluiten van je abonnement je bundels naar een hogere of lagere bundel dan wordt er weer gekeken naar wat de kortingen waren in eerste instantie. Van deze kortingen maak je dan gebruik.

Dit betekent dat wanneer je een Sim Only abonnement afsluit, je van te voren al kan controleren wat de prijzen van de bundels zijn. Als je later je bundel aanpast dan betaal je het bedrag wat je ook zou betalen als je het abonnement in eerste instantie met die bundel zou aangaan.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is en je zo verder kan! Als je toch aanvullende vragen hebt dan hoor ik het natuurlijk graag van je!
Bedankt voor de reactie, echter:

Ik heb twee abonnementen Stel Samen Stel Bij verlengd met een basis simonly, beiden met een internet bundel van 1 Gb voor € 3,00, 150 belminuten voor € 7,00.
Als ik nu wil verhogen betaal ik € 9,00 voor 2Gb i.p.v. oorspronkelijk € 5,00 voor 2 GB per maand. Dus € 4,00 per maand meer! Dit was dus niet de bedoeling.

Het is dus niet "het bedrag wat je ook zou betalen als je het abonnement in eerste instantie met die bundel zou aangaan"

Wat doen we hiermee?
Reputatie 7
Badge +20
Hi hjbmn,

Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie.

Reageer