Beantwoord

SIM only contract verlengen

• 15 juni 2019
  • 4 reacties
  • 962 Bekeken

Ik heb een SIM only abo met een contract voor 300 belminuten en 100 SMS-jes. Ik kan nu 'verlengen', maar dan kan ik niet kiezen voor de huidige belminuten en SMS-jes.
Het goedkoopste abo is 120 belminuten zonder SMS en dan ook nog eens veel duurder dan nu.
Dat noem ik geen contractverlenging, want dat staat niet in mijn contract.

Wil T-mobile van z'n vast klanten af?
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 juni 2019, 12:12

Goedemiddag @JukeboxBill Welkom in het forum!
Je bent niet verplicht te verlengen. Je mag het oude contact ook door laten lopen. (Met een maand opzegtermijn aan het einde van je contract)
Het abonnement wat jij nu hebt bestaat niet meer.

Je kan ook kiezen voor een abonnement met onbeperkt bellen en sms dat kost €2,50 meer.
Wonen er op jouw adres meer mensen met een TM abonnement krijg je klantvoordeel en verdien je die €2,50 weer terug.

Mijn advies is ga eens langs een TM shop en laat je goed voorlichten wat de opties zijn, je kan daarna altijd nog beslissen of er iets voor je bij zit.
Let op TM heeft wel het beste netwerk van NL ☀️😂
Succes en een fijn weekend.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @JukeboxBill Welkom in het forum!
Je bent niet verplicht te verlengen. Je mag het oude contact ook door laten lopen. (Met een maand opzegtermijn aan het einde van je contract)
Het abonnement wat jij nu hebt bestaat niet meer.

Je kan ook kiezen voor een abonnement met onbeperkt bellen en sms dat kost €2,50 meer.
Wonen er op jouw adres meer mensen met een TM abonnement krijg je klantvoordeel en verdien je die €2,50 weer terug.

Mijn advies is ga eens langs een TM shop en laat je goed voorlichten wat de opties zijn, je kan daarna altijd nog beslissen of er iets voor je bij zit.
Let op TM heeft wel het beste netwerk van NL ☀️😂
Succes en een fijn weekend.
Reputatie 7
Badge +18
Nog een aanvulling: bij 120 belminuten heb je ook al onbeperkt sms en je kunt nu mooi profiteren van de Gogogo deals.
Als ik het huidige contract stilzwijgend door kan laten lopen, waarom wordt dat dan niet vermeld in het bericht, waar in wordt aangekondigd dat ik mijn abonnement mag (moet?) verlengen?

Met dit suggestieve bericht probeert T-mobile je toch over te halen naar een voor de klant ongunstiger abonnement en voor T-mobile gunstiger contract.
Dat bericht is op z'n minst onvolledig om nog maar niet te spreken over misleidend.

Hetzelfde wordt gedaan bij 4G voor thuis. Ook hier wordt bij het abonnementsoverzicht telkens aangekondigd dat ik kan 'verlengen' naar "unlimited" dat in de praktijk niet echt onbeperkt is en ik de nachtbundel kwijt raak.
Reputatie 4
Badge +3
Veel klanten stellen zo’n bericht op prijs, bijvoorbeeld omdat ze wel over willen naar de nieuwe abonnementsvormen of toe zijn aan een nieuw toestel.

Reageer