Beantwoord

Sim only en Europa

Ik heb al tijden Sim only, bevalt me prima. Nu is het tijd om te verlengen en heb ik een vraag.
Ik had basis Sim only met internet Europa maand bundel . Nu is er toch een wijziging geweest waardoor je in Europa data kunt gebruiken van je normale bundel?

Geldt dat voor basis Sim only én voor het stel samen en stel bij Sim only abo of enkel voor de laatste?
icon

Beste antwoord door Hajar 25 mei 2016, 11:17

Hi Erik,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen bij ons. Het klopt inderdaad dat je met een Stel Samen Sim Only wel gebruikt kunt maken van data uit je bundel in het buitenland. Het aantal data dat je kan verbruiken verschilt per grootte van je databundel.

Je geeft aan dat je vaak een aantal weken in de EU verblijft. Is de https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/altijd-eu-internet bundel misschien iets voor jou? Deze is wel gekoppeld aan het einde van je contract, maar je kan maandelijk 1GB verbruiken plus data uit je eigen bundel. Mocht je daar geen interesse hebben dan kun je ook een Travel & Surf pas kopen in het buitenland.

Is het misschien een goed idee als ik je laat bellen door een van onze verkoopadviseurs? Hij of zij kan je helpen om een goed passend abonnement samen te stellen.

Denk hier even over na. Als je nog andere vragen hebt of als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag! 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Volgens mij heb ik hier het antwoord al gevonden
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/internetten-europa-nationale-internetbundel-266090

Nu zie ik ook dat je niet onbeperkt je hele bundel kunt gebruiken, het is maar 100mb. Ben vaak tot 4 wk ergens in EU , dan is dat niet veel.

Moet het eens goed tegen elkaar uitzetten wat beste keuze is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erik,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen bij ons. Het klopt inderdaad dat je met een Stel Samen Sim Only wel gebruikt kunt maken van data uit je bundel in het buitenland. Het aantal data dat je kan verbruiken verschilt per grootte van je databundel.

Je geeft aan dat je vaak een aantal weken in de EU verblijft. Is de https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/altijd-eu-internet bundel misschien iets voor jou? Deze is wel gekoppeld aan het einde van je contract, maar je kan maandelijk 1GB verbruiken plus data uit je eigen bundel. Mocht je daar geen interesse hebben dan kun je ook een Travel & Surf pas kopen in het buitenland.

Is het misschien een goed idee als ik je laat bellen door een van onze verkoopadviseurs? Hij of zij kan je helpen om een goed passend abonnement samen te stellen.

Denk hier even over na. Als je nog andere vragen hebt of als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag! 🙂
Reputatie 6
Hoi Erik,

Even een kleine toevoeging.

Wanneer je meer dan 100/250mb verbruikt in die 4 weken, dan maakt het eigenlijk helemaal niks uit. Dan blijft alles hetzelfde als dat nu is. Die EU-mb's uit je eigen abonnement zitten er gratis bij. Nu koop je ook elke maand standaard een EU bundel. Alleen verandert je abonnement in Nederland.

Succes!
Hajar en Koen,beide bedankt voor reageren.

Als ik het goed heb is het voor mij het handigst om altijd internet Eu (de maandbundel) te nemen. Dat had/heb ik al. Dit dan icm met een basis Sim.

Wel beetje jammer dat dit dan iets duurder is geworden. Normaal zat ik rond de 25€ en als ik het goed zie wordt de goedkoopste nu €30 ongeveer.

Ter verduidelijking,ik bel praktisch nooit, mss 2 telefoontjes per maand. Email en whatsapp is voor mij het belangrijkste.

@hajar, ik laat me graag eens voorlichten, maar ben nu nog tijdje buiten Europa en ik heb nog even de tijd.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Erik,

Waar kom je uit op €30,-? Ik heb gekeken naar een Basis Sim met 250 MB, 50 belminuten, 0 SMS en Altijd EU Internet en dan kom ik op dit moment uit op €22,44. Je hebt op dit moment 500 MB, dan wordt het €25,44. Zit ongeveer wel rond de prijs die je normaal had! ;)

Als je voorgelicht wilt worden, laat het dan even weten, dan zorgen we dat je gebeld wordt op een moment naar jouw keus!
Je hebt gelijk David. Ik had gekeken met naar een vervanger met 1gb en dat ga ik wat omhoog, wat logisch is.
Nog een dikke week en dan ben in weer in NL. Dan ga ik er even naar kijken en als ik er niet uitkom, Neem ik contact op.

Zal wel weer hetzelfde worden hoor. 500 is mij genoeg.

Dank allemaal.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Erik,

Dan kom je inderdaad wel iets hoger uit! ;)

We horen het van je als je gebeld zou willen worden. Fijn weekend alvast!

Reageer