Beantwoord

Sim Only niet verlengen

• 14 november 2015
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
mijn stel samen sim only contract loopt af op 22 november 2015.
Ik betaal nu € 5.04 per maand.
Welk bedrag ga ik hierna betalen als ik niet verleng?
icon

Beste antwoord door kme 15 november 2015, 16:10

Hoi Oldi,

Wat een mooi maandbedrag :D

Je gaat na je contractperiode de prijs betalen zonder korting. De korting staat op je factuur. Tel deze op bij je bedrag wat je nu betaald en dan krijg je je nieuwe maandbedrag. Deze wordt dan per maand verlengt.

Wat voor een abonnement heb je precies als ik vragen mag?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hoi Oldi,

Wat een mooi maandbedrag :D

Je gaat na je contractperiode de prijs betalen zonder korting. De korting staat op je factuur. Tel deze op bij je bedrag wat je nu betaald en dan krijg je je nieuwe maandbedrag. Deze wordt dan per maand verlengt.

Wat voor een abonnement heb je precies als ik vragen mag?
Reputatie 7
Badge +20
Hi oldi,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat een mooi abonnement heb jij!

Aangezien jij gebruik maakt van een Stel Samen Sim Only en jij alleen voor het startabonnement betaalt, blijven je kosten even laag ook als je buiten je contractperiode zit. Bekijk ook onze tarievenlijst voor meer informatie!

Fijn hé? Als je verder nog vragen hebt, let me know! 🙂
Reputatie 2
Hoi,

Bedankt voor je reactie!
En als ik mijn abonnement wil verlengen en kies voor basis sim only zonder MB, kan ik dan toch nog onbeperkt internetten tegen een lage snelheid of kan dit dan niet meer zoals nu?
Hoi oldi.

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Het internet op lage snelheid zit niet in de Basis sim.
Alle verschillen tussen de 2 abonnementsoorten (basis en stel bij) kun je op deze pagina vinden: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only
Onder 'Aanvullende informatie' -> 'Nooit onverwachte internetkosten' vind je meer informatie over wat er gebeurt na het bereiken van je bundel.

Reageer