Beantwoord

Sim Only starters abonnement

Reputatie 2
Hallo
Mijn abonnement is bijna verlopen. Nu wil ik overstappen op Sim Only abonnement. En wil beginnen met 250 mb, kan ik dan bv na 2 of 2 maanden overstappen naar 500mb? Want als ik begin met 500mb, dan kan je niet lager toch?
En kan dit gewoon kosteloos veranderen of hoe zit dat.

Gr leontine1
icon

Beste antwoord door AmyP 13 mei 2015, 14:01

Hey Leontine! ( de vrouw van? 😉 )

Met Basis Sim kun je inderdaad je bundels aanpassen, omhoog en omlaag maar niet lager dan de bundel die je koos bij de start van je abonnement. Je kunt dus inderdaad starten met 250 MB en dan later verhogen naar 500 MB. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hoi Leontine,

Leuk je jouw abonnement bij ons gaat vernieuwen! Bij Stel Samen & Stel Bij kan je altijd je bundels verhogen en weer verlagen. Dat kost je verder niets. Op welke manier ga je het contract vernieuwen? Anders kunnen we je hier ook over terugbellen. Laat het maar even weten.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Reputatie 2
Bedankt voor het antwoord, maar ik vroeg me af of dat verhogen en verlagenvan je bundel ook in Basis Sim gaat.
Ik bel nooit in buitenland e.d.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leontine! ( de vrouw van? 😉 )

Met Basis Sim kun je inderdaad je bundels aanpassen, omhoog en omlaag maar niet lager dan de bundel die je koos bij de start van je abonnement. Je kunt dus inderdaad starten met 250 MB en dan later verhogen naar 500 MB. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer