Beantwoord

Sim only verlengen met toestel

• 24 september 2017
  • 9 reacties
  • 618 Bekeken

Ik heb momenteel een sim only kan ik deze aanpassen zodat ik een toestel bij kan nemen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 oktober 2017, 10:21

Hoi Evieke,

Excuses voor de foutieve informatie die eerder gegeven werd!

Ik zie inderdaad dat jij dit niet kan, omdat je naar aan leiding van de creditcheck die eerder bij jou is uitgevoerd, alleen een Sim Only abonnement mocht afsluiten. Als gevolg hiervan, mag je niet tussentijds vernieuwen.

Hopelijk biedt mijn antwoord wat meer duidelijkheid. Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je hier terecht. 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Evieke,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Ja dat kan zeker! Je kan namelijk gebruik maken van Toestel Flexibiliteit. Neem een kijkje op onze website voor meer informatie hierover. Wil je er daadwerkelijk gebruik van maken, dan kan je langs één van onze T-Mobile Shops of bellen met onze vriendelijke collegas van de afdeling vernieuwingen via het gratis nummer: 0800-8104.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en je zo verder kan. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Evieke. 🙂
Ik kan blijkbaar niet verlengen met een toestel omdat er geen toestel flexibiliteit op zit
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Evieke,

Excuses voor de foutieve informatie die eerder gegeven werd!

Ik zie inderdaad dat jij dit niet kan, omdat je naar aan leiding van de creditcheck die eerder bij jou is uitgevoerd, alleen een Sim Only abonnement mocht afsluiten. Als gevolg hiervan, mag je niet tussentijds vernieuwen.

Hopelijk biedt mijn antwoord wat meer duidelijkheid. Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je hier terecht. 🙂
Ik vind dit wel erg dat die persoon in de telecom winkel dat gezegd heeft dat ik altijd kon verlengen had ik dit geweten had ik gewacht voor abonnement nu zit ik met gsm die niet meer goed werkt en kan ik geen nieuwe nemen.
Omdat ik toen ik dit abonnement aan ging mijn adres nog niet in Nederland stond. Maar een maand later wel.

Vriendelijke groeten
Evie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Evie,

Een creditcheck wordt altijd uitgevoerd, maar de medewerker kon op dat moment ook niet weten dat er restricties zouden zitten op jouw abonnement. Er had wel even gewaarschuwd kunnen worden, maar ik weet niet hoe het gesprek verder verlopen is. Als we je hier bij hadden kunnen helpen, dan hadden we dat natuurlijk graag gedaan voor je! Misschien is een los toestel wel een alternatief voor je? Dan heb je in ieder geval een nieuwe telefoon die werkt.

Als er nog iets is waar wij je verder bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Ik wou een abonnement met gsm maar omdat ik hier mijn adres nog niet had ging enkel abonnement maar je kon op elk moment een gsm bij nemen. Dus ik nam dit al een maand later was mijn adres in orde. Nu 10 maanden verder wil ik de s8+ bij mijn abonnement gaat dit niet want er zit geen toestel flexibiliteit op.
Het toestel los kopen vind ik ineens te duur.

Vriendelijke groeten
Evie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Evie,

Ik vind het erg spijtig dat dit verkeerd is gegaan, maar Toestel Flexibiliteit is echt niet mogelijk door deze creditcheck. Hopelijk vind je nog een ander alternatief voor jouw toestel.
Waarom is dit niet mogelijk?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Evie,

Dat is hierboven ook al meerdere malen uitgelegd. De creditcheck heeft uitgewezen dat je een Sim Only abonnement mocht en mag afsluiten. Dit is een abonnement zonder telefoon, terwijl Toestel Flexibiliteit juist mét telefoon is, maar door de creditcheck kunnen wij je dit niet aanbieden.

Reageer