Beantwoord

Sim Only zonder toestel, maar toestelbetaling op factuur

• 25 april 2016
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Ik ben sindskort overgestapt van een ander provider eb heb nu een Simonly Stel Samen & Stel bij abonnement genomen zonder een telefoon of welke toestel dan ook.
Tot mijn verbazing zie ik gelijk in mijn eerste factuur een regel met 'toestelservice' á € 30 euro staan.
Volgens de uitleg zou dit gaan om de kosten die ik moet opdraaien voor een nieuwe toestel die ik verschuldigd ben, terwijl ik helemaal niet om een nieuwe toestel gevraagd heb en ook geen één heb ontvangen.

Zou iemand mij helderheid willen geven over deze 'toestelservice' kosten? BVD,
icon

Beste antwoord door Thalina 26 april 2016, 14:32

Hoi Blagger,

Allereerst welkom op het forum en bij T-Mobile!

Dat is niet zo'n goede start! Goed dat je hierover contact opneemt. Ik zie dat je een abonnement via de externe dealer Typhone hebt afgesloten. Je kunt het beste even contact opnemen met hen, zodat zij kunnen uitzoeken wat er verkeerd is gegaan. Je kunt ook je contract opsturen naar ons, dan kan ik even kijken wat er precies aan de hand is. Ik stuur je via een privébericht even het adres waar het naartoe mag.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Blagger,

Allereerst welkom op het forum en bij T-Mobile!

Dat is niet zo'n goede start! Goed dat je hierover contact opneemt. Ik zie dat je een abonnement via de externe dealer Typhone hebt afgesloten. Je kunt het beste even contact opnemen met hen, zodat zij kunnen uitzoeken wat er verkeerd is gegaan. Je kunt ook je contract opsturen naar ons, dan kan ik even kijken wat er precies aan de hand is. Ik stuur je via een privébericht even het adres waar het naartoe mag.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Blagger,

Ik heb inmiddels jouw contract ontvangen en ik zie dat er inderdaad een fout is gemaakt met de toestelbetaling. Ik ga dit zo snel mogelijk voor je aanpassen. In verband met Koningsdag duurt het helaas iets langer. Zodra het aangepast is, stuur ik nog even een bericht.

Fijne Koningsdag alvast toegewenst en als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Blagger,

Vandaag heb ik de toestelbetaling verwijderd bij jouw abonnement. De kosten voor de toestelbetaling heb ik vergoed. Dit zal verrekend worden met je komende factuur. De toestelbetaling heeft gelopen van 19/4 tot en met 28/4. Op jouw komende factuur zal je zien dat je een deel van de betaalde toestelkosten terugkrijgt door een verrekening en de rest vergoed ik voor jou. Mocht je vragen hebben over deze factuur, trek dan even aan de bel. Sorry voor het ongemak!

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Als je een groep aanmaakt, kun je met deze personen gratis onderling bellen binnen Nederland en iedere maand kun je een cadeautje kiezen. Allemaal gratis! Altijd leuk meegenomen toch? In dit topic vind je meer informatie en via My T-Mobile kun je een groep aanmaken.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. We helpen je graag!

Reageer