Vraag

Sim unlocken TM Internetstick Huawei E-173s-1

• 1 mei 2013
  • 6 reacties
  • 1908 Bekeken

Graag zou ik mijn internetstick unlocken zodat ik ook in het buitenland met een prepaidkaartje kan internetten.
Hoe verkrijg ik de code en en de unlockprocedure?

6 reacties

Ik zie dat je nog geen reactie van T-mobile hebt gehad. Intussen heb ik heel veel kennis vergaard over dit onderwerp, omdat ik mijn internetstick ook heb (proberen) simlock vrij te maken. Zie mijn forum-bijdragen hierover :):)  Dus als t-mobile je niet kan helpen en je wil weten hoe jij je usb-stick simlock vrij kunt maken dan kun je me een mailtje sturen via een privebericht.
groet
jeankes
ga je ook mail sturen, via t mob willen ze me niet helpen omdat die op een oude eigenaar is geregistreerd en die wil me niet helpen. Zit ik nu met zn ding.
@ Sjaakafhaak

Dat is een vervelende situatie! T-Mobile dient zich echter te houden aan privacy-wetgeving in Nederland en kan alleen vervolgacties ondernemen wanneer de contractant contact opneemt. Ik begrijp uit je bericht dat hij niet bereid is om mee te werken? 😞
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/sjaakafhaak-262206/"

Dat is een vervelende situatie! T-Mobile dient zich echter te houden aan privacy-wetgeving in Nederland en kan alleen vervolgacties ondernemen wanneer de contractant contact opneemt. Ik begrijp uit je bericht dat hij niet bereid is om mee te werken? :(

correct, de dame in kwestie reageerd niet op mail en telefoonnummer heb ik niet meer. 
Zal ik dan naar de lokale "belshop" voor een unlock moeten? is toch te gek? Ik heb alles, imei, numer oude nummer dat op is eetc. 
Reputatie 5
@Sjaakafhaak

Dat maakt de situatie allemaal niet makkelijker. Heb je al een andere simkaart geprobeerd in de internetstick om na te gaan of deze niet al simlockvrij is? Mocht je dit al gedaan hebben en is de internetstick daadwerkelijk gesimlocked dan zou ik je willen vragen om via een privébericht het simkaartnummer van de bijbehorende simkaart en het imeinummer toe te sturen. Dan kijk ik even wat ik voor je kan betekenen in deze situatie.
zal je zo sturen

Reageer