Vraag

Simkaart kwijt in winkel. Wat nu? Abo gaat over 1 maand in

• 1 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 178 Bekeken

Helaas kan ik de klantenservice met geen mogelijkheid bereiken. De telefoon wordt elke keer opgehangen. Alsnog mijn vraag:

Ik heb een abonnement aangevraagd bij T-Mobile Mobiel icm T-Mobile Thuis. 
Ik ben twee keer in de winkel geweest om mijn simkaart af te halen. Twee keer konden ze geen simkaart vinden.

Zouden jullie kunnen aangeven wanneer de simkaart er is? Bij voorkeur opsturen. 
Alvast bedankt!

8 reacties

Als je hem online hebt besteld word die opgestuurd en krijg je hem vanzelf in de bus.

Beste Doornekamp,

Ik zou de bestelling in de winkel afhalen, zij zijn de simkaart/ bestelling echter kwijt. Ik vraag mij nu dus af wat ik moet doen. Zij kunnen mij niet meer verder helpen.

Ik ben bang dat ik straks twee abos heb lopen als ik een nieuwe bestel en de prijzen zijn alweer verhoogd.

Je hoeft geen nieuw abonnement te bestellen, ze moeten dan voor een vervangende simkaart zorgen.

Het is de vraag of die simkaart al wel geleverd is, heb je daar bericht over gehad?

De bestelling is kwijt, ondanks dat ik het bestelnummer en aanvraag laten zien had. Ze kunnen verder niks. Ik ben dus benieuwd of mijn abbo alsnog in gaat of dat ik een nieuwe moet aanvragen. Helaas zijn de prijzen ook al gestegen sinds een paar weken.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @George12345  Welkom in de community van T-mobile.

De moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten, 

Zij zijn nu de enigste die je verder kunnen helpen.

Het je weekend dus je moet nog even geduld hebben.

Gelukkig heb je nog even de tijd. 
Het zal vast wel goed komen.

Fijne avond! 
Groetjes.

@George12345 Dat die nu kwijt is is lastig, maar sluit geen nieuw abonnement af, dan zit je er idd met twee in je maag met dito kosten.

Is voor een Moderator een koud kunstje om een vervangende simkaart op te sturen als blijkt dat die echt weg is.

Maar ik had geen antwoord op de cruciale vraag, heb je het afhaal bericht gehad via de mail dat je simkaart klaar lag in de winkel, dat is namelijk de eerste stap die T-Mobile doet na het afleveren van het sim pakket.

Zonder dat je bericht hebt gehad is die helemaal nog niet in de winkel aanwezig en is het logisch dat ze hem niet kunnen vinden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @George12345 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het ordernummer, je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en e-mailadres? Ik kijk dan graag met je mee!

@George12345 Dat die nu kwijt is is lastig, maar sluit geen nieuw abonnement af, dan zit je er idd met twee in je maag met dito kosten.

Is voor een Moderator een koud kunstje om een vervangende simkaart op te sturen als blijkt dat die echt weg is.

Maar ik had geen antwoord op de cruciale vraag, heb je het afhaal bericht gehad via de mail dat je simkaart klaar lag in de winkel, dat is namelijk de eerste stap die T-Mobile doet na het afleveren van het sim pakket.

Zonder dat je bericht hebt gehad is die helemaal nog niet in de winkel aanwezig en is het logisch dat ze hem niet kunnen vinden.

Afhaalbericht ontvangen ja. Ik zie dat Hajar gereageerd heeft. Ik zal het met haar verder bespreken.

Reageer