Beantwoord

SimOnly, internet zonder kosten?

Ik heb het antwoord volgens mij al gelezen in een ander topic, maar wil het toch zeker weten.

Stel ik neem een SimOnly abonnement met 0 MB internet. Tmobile zegt dus dat de snelheid dan altijd 64kb is.
Er worden dus nooit extra internetkosten gemaakt, tenzij ik uiteraard ga roamen in het buitenland?
Of kan ik wel nog extra kosten maken door normaal gebruik van internet binnen Nederland?

Graag zou ik hierover uitleg willen hebben, ook omdat bij de 'normale' abonnementen Tmobile het 'onbeperkte' karakter heeft aangepast en als ik het goed begrijp is het bij SimOnly 0MB wel onbeperkt, maar altijd 64kb.

Met vriendelijke groet,
SetUsername.
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 10 augustus 2014, 13:27

Hallo @SetUsername

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Nee, je kunt geen onverwachte internetkosten krijgen.
Let wel op: Je krijgt maar 64kbps. Een afbeelding op Google laden kan dan 50 seconden duren.
En YouTube filmpjes kijken of radio streamen gaan niet lukken.

Wil je toch sneller internet dan kun je kiezen voor 250 MB, uiteraard krijg je hierna onbeperkt 64kbps.

Groetjes Leroy,

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @SetUsername

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Nee, je kunt geen onverwachte internetkosten krijgen.
Let wel op: Je krijgt maar 64kbps. Een afbeelding op Google laden kan dan 50 seconden duren.
En YouTube filmpjes kijken of radio streamen gaan niet lukken.

Wil je toch sneller internet dan kun je kiezen voor 250 MB, uiteraard krijg je hierna onbeperkt 64kbps.

Groetjes Leroy,
Bedankt voor het snelle antwoord!
Hallo,

Ik wil mn abbo verlengen maar het wordt nu niet meer aangegeven
dat je ook altijd online kunt zijn met 64kb.

Is dit nog wel zo?
Kan ik gewoon 0 mb internet kiezen en gewoon de hele maand whatsappen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mariska,

Goed dat je dit even navraagt bij ons! :)

Het ligt er net aan welke Sim Only je kiest (ik neem in ieder geval aan dat je voor Sim Only gaat?). Bij Stel Samen & Stel Bij hoef je geen databundel te nemen, maar kun je wel internetten op lage snelheid. Dit zit dan bij het startabonnement inbegrepen en daar betaal je €10,- voor. Hier zit ook onbeperkt SMS/MMS in Nederland + EU bij.

Echter, als je voor Basis Sim gaat, dan wordt je internet automatisch stopgezet wanneer je databundel verbruikt is. Hierbij zit dus geen internet op lage snelheid in het abonnement.

In dit geval raad ik je dus aan om voor Stel Samen & Stel Bij te gaan, zodat je kunt WhatsAppen zonder databundel! 🙂
Reputatie 1
Of kijk even op de miky site daar wordt een t-mobile basis sim only abonnement wel met een lage internet snelheid van 64kbps aangeboden, en kan je gewoon 0mb kiezen.

Reageer