Beantwoord

Slecht of sloom internet

• 9 september 2016
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

Tot een aantal dagen geleden had ik nergens last van . Nu heb ik hele slechte tot geen internet meer buiten ( tussen de 2 en 6 kb/s) , terwijl ik een abbo heb met onbeperkt internet en als ik op mijn overzichtpagina kijk staat er dat ik geen internet meer heb ?!

Nou kwam ik net een bericht tegen van iemand met een soortgelijke probleem , waarbij de internetbundel uit stond.

Zou dit bij mij ook het probleem kunnen zijn ?
icon

Beste antwoord door David 12 september 2016, 12:36

Hoi Brianandy2,

Welkom op ons forum! :)

Het onbeperkte internet zit inbegrepen bij je startabonnement van Stel Samen & Stel Bij. Hiermee kun je op lage snelheid (64 kbps) internetten. Dit kan soms variëren, afhankelijk van het netwerk, waardoor je dit niet altijd haalt. Heb je dit probleem overal of op een bepaalde locatie?

De internetbundel waar je op doelt is een databundel waardoor je kunt internetten op hoge snelheid. Deze bundel heb je op dit moment inderdaad niet. Via My T-Mobile kun je deze wel inschakelen, zodat je kunt internetten op hoge snelheid. Wanneer deze op is ga je dan weer naar het internet op basissnelheid.

Hopelijk heb ik het je zo allemaal goed uit kunnen leggen, maar als er nog vragen zijn, laat het dan weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Brianandy2,

Welkom op ons forum! :)

Het onbeperkte internet zit inbegrepen bij je startabonnement van Stel Samen & Stel Bij. Hiermee kun je op lage snelheid (64 kbps) internetten. Dit kan soms variëren, afhankelijk van het netwerk, waardoor je dit niet altijd haalt. Heb je dit probleem overal of op een bepaalde locatie?

De internetbundel waar je op doelt is een databundel waardoor je kunt internetten op hoge snelheid. Deze bundel heb je op dit moment inderdaad niet. Via My T-Mobile kun je deze wel inschakelen, zodat je kunt internetten op hoge snelheid. Wanneer deze op is ga je dan weer naar het internet op basissnelheid.

Hopelijk heb ik het je zo allemaal goed uit kunnen leggen, maar als er nog vragen zijn, laat het dan weten.
Dat van het onbeperkt internet wist ik al wel . Maar kon wel gwn normaal internetten buiten en pokemonGO spelen , maar dit kan sinds een aantal dagen niet meer omdat internet totaal weg valt . Nou had ik een speedtest gedaan en kom ik niet hoger dan 4 kb/s , en het probleem heb ik overal .
Reputatie 7
Badge +20
Hi Brianandy2,

Ik ben nogmaals alles nagelopen, maar zie geen bijzonderheden qua netwerk. Er zijn ook geen storingen of werkzaamheden in jouw omgeving geweest. De dekking is zelfs heel erg stabiel en levert een sterk signaal. Het heeft er in dit geval dus mee te maken dat je geen databundel hebt. De 64 kbps is maximaal, dit kan natuurlijk altijd schommelen, dus soms is dit minder snel dan andere keren.

Je kunt je simkaart nog even nakijken om te zien of deze wel helemaal in orde is, maar ik ga er vanuit dat die gewoon in goede conditie is en het aan de basissnelheid ligt die varieert. Als je gegarandeerd wilt zijn van een hoge snelheid kun je natuurlij altijd een kleine databundel aanzetten, op die manier blijft je internetsnelheid stabiel en snel.

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer