Beantwoord

Sneller mijn toestel afbetalen

• 4 februari 2016
  • 7 reacties
  • 2647 Bekeken

Hallo mijn vraag is als ik sneller mijn toestel af kan betallen ik heb namelijk een nieuw contract afgesloten en al een redelijk bedrag betaald voor mijn toestel wat ik niet zo erg vind maar kan er in de tussen tijd ook meer afgelos worden.
icon

Beste antwoord door David 3 mei 2017, 15:00

Hey lezers van dit topic!

Sinds een paar weken is het nu wél mogelijk om jouw toestel af te betalen! 🙂 Je kunt dit doen via www.t-mobile.nl/my/abonnement

Als hier nog vragen over zijn, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +5
Volgens mij is dit niet mogelijk, je "toestelbundel" is een vast onderdeel en blijft ongewijzigd gedurende je contract.
Oké maar misschien een goede optie voor t-mobile voor mensen die niet een keer het bedrag kunnen betalen maar wel op een later tijd stip(wat de persoon zelf wilt natuurlijk)weer een bedrag betalen en dat je dan toch sneller van de hoger maand lasten af bent en het toestel toch is betaald.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Edwin,

Leuk om een nieuw gezicht tegen te komen op het Forum! 🙂

Zoals HugoB al aangaf is dit inderdaad niet mogelijk. We geven deze mogelijkheid alleen bij het afsluiten van het contract het restbedrag wordt dan meegenomen als toestelbundel en dit is een vast bedrag per maand. Het is systeemtechnisch niet mogelijk om een gedeelte hiervan eerder af te betalen. Wellicht dat dit in de toekomst wel mogelijk zal worden.

Ik zie dat je verder ook contact met een van mijn collega's hebt gehad over een toestelverzekering. Is dit ondertussen gelukt? Meer informatie hierover vind je terug op deze servicepagina op onze website.
Hallo Amy
Ik ben gisteren naar de t-mobile schop geweest voor inspectie van het toestel wat trouwens maar 2dagen oud was en alles is goed gegaan dus als het goed is zijn we nu verzeker wat toch een prettig gevoel geeft.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Edwin,

Super fijn dat het allemaal gelukt is! 🙂

Als we verder nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden! Je kunt op het forum trouwens ook meekletsen over allerlei verschillende onderwerpen in de T-Room!
Oké dank je wel
Reputatie 7
Badge +20
Hey lezers van dit topic!

Sinds een paar weken is het nu wél mogelijk om jouw toestel af te betalen! 🙂 Je kunt dit doen via www.t-mobile.nl/my/abonnement

Als hier nog vragen over zijn, dan horen we dat graag!

Reageer