Beantwoord

Startbundel 4G voor Thuis niet aangepast na verhuizing

• 26 augustus 2020
  • 9 reacties
  • 509 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Enige tijd geleden zijn wij verhuisd, en op ons nieuwe adres biedt T-Mobile het 4G voor Thuis-abonnement + router aan met een startbundel van 500 GB, waar dit op ons oude adres 100 GB was.

Deze upgrade werd alleen niet automatisch doorgevoerd, en daarom hebben we twee keer telefonisch contact gehad met de klantenservice om dit aan te laten passen. In beide gevallen kregen we van de medewerker te horen dat dit mogelijk was. Ook gaf hij of zijn aan dat de startbundel was aangepast, en dat dit direct doorgevoerd zou worden.

Tot op dit moment is deze verandering echter nog steeds niet terug te zien in onze My T-Mobile-omgeving - daar staat nog steeds 100 GB als startbundel. Hoe kan dit alsnog aangepast worden? Bellen heeft dus tot nu toe niet het verwachte effect gehad.

icon

Beste antwoord door Hajar 27 augustus 2020, 12:52

Hi @J en L 

Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over, want het lijkt erop dat je verkeerd ben geïnformeerd. Maar geen zorgen! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 14-07-2020 een nieuw 4G voor Thuis Extra Snel abonnement hebt afgesloten. Daarbij hoort natuurlijk een ander 097 nummer en daar moet je een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Ik stuur je via privébericht het nummer waar het om gaat en die simkaart kun je nu al direct gebruiken. Ik heb je oudere 4G voor Thuis abonnement dat eindigt op 551 kosteloos opgezegd en daar ook een bevestiging van gestuurd. Morgen wordt dit abonnement automatisch stopgezet, zodat je gebruik kan maken van je nieuwe 4G voor Thuis abonnement. Ik heb ook de facturen van juli en augustus vergoed, omdat je een dubbele abonnement had lopen en verkeerd was geïnformeerd. 

Ik hoop dat hiermee alles weer duidelijk is en naar wens. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij vooral weten! 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @J en L 

Dit is de postcode check voor het vernieuwde 4G voor thuis.

https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis

Je zal niet automatisch worden overgezet naar het vernieuwde 4G voor thuis. Het is een nieuwe abonnement met buiten antenne die je na beëindiging van je huidige 4G voor thuis abonnement kan afsluiten.

Hier lees je meer over het vernieuwde 4G voor thuis.

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/info-het-vernieuwde-4g-voor-thuis-is-hier-324496

Hi @Waqqas,

Bedankt voor je antwoord. Volgens de medewerkers van de klantenservice van T-Mobile was het mogelijk om dat te doen zonder nieuw abonnement af te sluiten, en konden ze dat zeer eenvoudig doen. Aan de telefoon gaven ze aan dit ook direct gedaan te hebben, maar tot nu toe zien we daar nog steeds niets van terug in onze My T-Mobile-omgeving.

Overigens hebben we daarvoor nog geprobeerd te upgraden naar 4G voor Thuis Extra Snel maar na 3 keer voor niets te hebben gewacht op de monteur van Guidion hebben we die optie maar gelaten voor wat ie is. Uit coulance (we hebben dus 3 keer voor niets een dagdeel vrij moeten nemen/houden) lijkt het ons ook niet meer dan redelijk wanneer we in elk geval de grotere startbundel krijgen.

Reputatie 7
Badge +17

@J en L 

Bij het vernieuwde 4G voor thuis is de standaard startbundel 150GB zoals ook in het topic die ik eerder plaatste te lezen is.

Dus je zit nog op het oude 4G voor thuis. Is je huidige contract al maandelijks opzegbaar of loopt hij bijna af?

Hi @Waqqas,

Nee, ons huidige contract loopt nog tot mei 2021 door. Daarom hebben we in eerste instantie ook gekeken naar een verlenging, met dus drie keer een niet nagekomen afspraak tot gevolg.

Daarna hebben we gebeld met de klantenservice van T-Mobile, en twee verschillende medewerkers gaven dus aan dat ze de startbundel ook zonder aanpassing aan het contract konden aanpassen. Dit hebben zij vervolgens ook gedaan, maar dit zien wij nog niet terug in ons overzicht. Vandaar dat we via deze weg deze aanpassing willen bewerkstelligen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J en L 

Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over, want het lijkt erop dat je verkeerd ben geïnformeerd. Maar geen zorgen! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 14-07-2020 een nieuw 4G voor Thuis Extra Snel abonnement hebt afgesloten. Daarbij hoort natuurlijk een ander 097 nummer en daar moet je een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Ik stuur je via privébericht het nummer waar het om gaat en die simkaart kun je nu al direct gebruiken. Ik heb je oudere 4G voor Thuis abonnement dat eindigt op 551 kosteloos opgezegd en daar ook een bevestiging van gestuurd. Morgen wordt dit abonnement automatisch stopgezet, zodat je gebruik kan maken van je nieuwe 4G voor Thuis abonnement. Ik heb ook de facturen van juli en augustus vergoed, omdat je een dubbele abonnement had lopen en verkeerd was geïnformeerd. 

Ik hoop dat hiermee alles weer duidelijk is en naar wens. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij vooral weten! 

Hi @Hajar,

Het gaat toch nog niet helemaal goed. Deze week is wederom twee keer het bedrag voor het abonnement afgeschreven. Kan je dit en de bedragen van de vorige twee maanden nog terug storten?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J en L 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Ik heb vorige week het abonnement dat eindigt op 551 kosteloos opgezegd en het bedrag van €72 gecrediteerd en die krijg je ook nog teruggestort op je rekening binnen 3 weken. Er is bij het abonnement dat eindigt op 551 ook niets afgeschreven. Het nieuwe abonnement dat nu actief is en eindigt op 051 betaal je vanaf nu wel maandelijks voor en daar is €45,- van afgeschreven. Je geeft aan dat het bedrag twee keer is afgeschreven, om welk bedrag gaat het? Ik zie dit namelijk niet terug. 

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen. 

Beste Hajar,

Er is de afgelopen maanden steeds 2x per maand een bedrag afgeschreven, de laatste afschrijvingen zijn van 26 augustus (€ 36) en van 31 augustus (€ 45). Deze laatste klopt nu wel alleen die van 26 augustus niet.

M.v.g. J&L

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J en L 

Dat bedrag van 26 augustus heb ik al vergoed op 27 augustus en die ontvang je eind september op je rekening. Geen zorgen dus! Mocht het dan toch niet kloppen dan kun je natuurlijk direct aan de bel trekken bij mij. 

Reageer