Beantwoord

Stel samen en stel bij onbeperkt internet bij 0 mb

• 3 juli 2016
  • 1 reactie
  • 306 Bekeken

Hallo ik sta op het punt om mijn abonnement te verlengen.
Ik heb nu een basis sim only abonnement met 100 sms, 150 belminuten en travel & surf.
Ik heb dus verder geen internet.

Voor het verlengen heb ik keuze uit twee abonnementen:
1. (weer) kiezen voor een basis sim only
2. kiezen voor een stel samen & stel bij abonnement

Nou wou kiezen voor optie 2 (stel samen & stel bij abonnement), aangezien hier onbeperkt basis internet (64 kbps) bij zit.

Dit stel samen & stel bij abonnement zou ik graag als volgt samenstellen:
0 mb internet, onberkt sms (standaard inbegrepen) en het aantal belminuten ben ik nog niet uit.

Als je bij het verlengen kiest voor het stel samen & stel bij abonnement, kan je ook kiezen hoeveel mb internet je kiest (je kan dus ook kiezen voor 0 mb). Daarom de volgende vraag:

In de voorwaarden staat dat je altijd toegang hebt tot onbeperkt basis internet (64 kbps) bij een stel samen & stel bij abonnement, maar geldt dit ook als je voor een internetbundel van 0 mb kiest?
Of heb je bij 0 mb helemaal geen internet (dus ook geen onbeperkt basis internet)?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Joep 🙂
icon

Beste antwoord door PJ06 3 juli 2016, 14:32

Hallo Joep,

Super dat je weer kiest voor T-Mobile.

Kort antwoord: Ja :D

Bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement heb je altijd standaard basis internet met 64 kbps. Je kunt je abonnement samenstellen met 0Mb internet en hebt dan toch toegang tot internet via het 4G netwerk met 64 kbps. Exact zoals je al in gedachten had.

Tip:

Waar je wel even over na moet denken is dat je bij het aangaan van je abonnement een korting krijgt op de gekozen opties. Als je de optie naar 0 zet vervallen alle kortingen op die optie voor de rest van je abonnement.

Even een voorbeeld: Bij het aangaan van je abonnement kun je 1Gb kiezen, waar je 7,50 in plaats van 10 Euro voor betaald. Verander je die optie gedurende je contract naar 0Mb, dan gaan je kosten naar 0 en vervalt de korting. Als je later weer naar 1Gb gaat, dan betaal je er 10 Euro voor. Dit gebeurt alleen als je de optie écht helemaal uit zet: Als je van 3Gb naar 1Gb gaat dan hou je ook een korting op de 1Gb optie en als je daarna terug gaat naar 3Gb krijg je weer je originele korting.

Omdat jij kiest voor 0Mb is er ook geen korting van toepassing. Als je gedurende je abonnement die optie verandert, dan is er op de verhoging ook geen korting. Als je verwacht ergens gedurende je contract toch gebruik te gaan maken van een grote bundel kan dat een overweging zijn om tóch de laagste optie met korting te nemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Joep,

Super dat je weer kiest voor T-Mobile.

Kort antwoord: Ja :D

Bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement heb je altijd standaard basis internet met 64 kbps. Je kunt je abonnement samenstellen met 0Mb internet en hebt dan toch toegang tot internet via het 4G netwerk met 64 kbps. Exact zoals je al in gedachten had.

Tip:

Waar je wel even over na moet denken is dat je bij het aangaan van je abonnement een korting krijgt op de gekozen opties. Als je de optie naar 0 zet vervallen alle kortingen op die optie voor de rest van je abonnement.

Even een voorbeeld: Bij het aangaan van je abonnement kun je 1Gb kiezen, waar je 7,50 in plaats van 10 Euro voor betaald. Verander je die optie gedurende je contract naar 0Mb, dan gaan je kosten naar 0 en vervalt de korting. Als je later weer naar 1Gb gaat, dan betaal je er 10 Euro voor. Dit gebeurt alleen als je de optie écht helemaal uit zet: Als je van 3Gb naar 1Gb gaat dan hou je ook een korting op de 1Gb optie en als je daarna terug gaat naar 3Gb krijg je weer je originele korting.

Omdat jij kiest voor 0Mb is er ook geen korting van toepassing. Als je gedurende je abonnement die optie verandert, dan is er op de verhoging ook geen korting. Als je verwacht ergens gedurende je contract toch gebruik te gaan maken van een grote bundel kan dat een overweging zijn om tóch de laagste optie met korting te nemen.

Reageer