Beantwoord

Stel samen en stel bij Sim Only vraagje

• 29 november 2016
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Hoi, ik ben nieuw in deze forum en ik heb een vraagje die ik niet kon vinden in andere topics. Misschien dat het wel gevraagd is en dat ik het simpelweg over het hoofd gezien heb kan ook maar ik zou graag antwoord willen hebben op het volgende.

Ik heb een paar maanden geleden een sim only, stel samen en stel bij abonnement genomen. Hierbij heb ik al een paar keer overwogen om de optie verleng met mobiel te nemen. Maar iedere keer dat ik keek zag ik maar weinig keuze qua mobiele telefoons. En ik ben nogal een luie type dus ik keek ook niet verder en heb niks gevraagd. Maar ik wil nu wel een nieuwe mobiel en heb rondgekeken op sites als Cool blue en heb een telefoon gevonden Huawei Mate 9. Maar nogmaals de opties op t-mobile gaven deze telefoon niet weer. Is het wel mogelijk om een ander telefoon te nemen dan dat de opties weergeven of kan ik wel degelijk Huawei Mate 9 krijgen krijgen.

Dus
-Weinig opties op site qua telefoons stel samen stel bij sim only. Verleng direct met toestel
-Hierbij wil ik een ander optie dan de gegeven opties
-is dit mogelijk
-Zo ja, dan hoe?

Het spijt mij als het geheel van mijn vraag onduidelijk is,
Maar ik zou dit graag beantwoord willen hebben
icon

Beste antwoord door Hajar 30 november 2016, 11:29

Hi AHJ.Schoofs,

Welkom op ons Forum! Leuk dat je hier bent om meer informatie te vinden en dat je nu ook een vraag stelt.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je sinds september gebruik maakt van een Sim Only abonnement. Jij mag daarom nu gebruik maken van toestelflexibiliteit en dat betekent dat je een toestel kan nemen bij je abonnement. Je huidige abonnement wordt dan direct omgezet naar een abonnement met toestel.

Ik ben even voor je gaan kijken en zie dat wij deze Huawei's bieden in combinatie met een abonnement. Zit hier wat tussen voor je? Heb je alleen interesse in de Huawei of zijn er ook nog andere merken die je mooi vindt?

Ik hoor graag van je of ik je kan helpen bij je keuze! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi AHJ.Schoofs,

Welkom op ons Forum! Leuk dat je hier bent om meer informatie te vinden en dat je nu ook een vraag stelt.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je sinds september gebruik maakt van een Sim Only abonnement. Jij mag daarom nu gebruik maken van toestelflexibiliteit en dat betekent dat je een toestel kan nemen bij je abonnement. Je huidige abonnement wordt dan direct omgezet naar een abonnement met toestel.

Ik ben even voor je gaan kijken en zie dat wij deze Huawei's bieden in combinatie met een abonnement. Zit hier wat tussen voor je? Heb je alleen interesse in de Huawei of zijn er ook nog andere merken die je mooi vindt?

Ik hoor graag van je of ik je kan helpen bij je keuze! 😉
Hi AHJ.Schoofs,

Ik hoor graag van je of ik je kan helpen bij je keuze! ;)

Zou je voor mij willen kijken of Huawei Mate 9 een mogelijkheid is? Die staat er namelijk niet tussen. Op het moment heb ik een P8 lite van huawei maar het is nogal aan het verouderen qua kwaliteit enzo. Vooral mijn geheugen gaat snel naar beneden en vergroten van de geheugen gaat met de P8 lite niet zo soepel. Vandaar dat ik een nieuwe wil met meer geheugen en ik wilde graag de nieuwste android versie hebben dat op het moment 7.0 is. Helaas is het dan zo dat de P8 versies ook geen update ontvangen maar dat is weer een ander verhaal. Maar goed. Wat ik hier dus mee wilde her vragen.
Zou je voor mij willen kijken of Huawei Mate 9 een mogelijkheid is?, Zo niet dan zal ik zelf wel verder zoeken op site en misschien als ik iets langer wacht dat het juiste toestel wel op de site terecht komt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey AHJ.Schoofs,

Alle Huawei toestellen die we aanbieden vind je op de pagina die Hajar je had gestuurd. De Mate 9 staat hier inderdaad niet tussen. Ik ben de toestellen even gaan bekijken en we hebben momenteel een super mooie aanbieding met de Huawei P9. Deze doet namelijk mee met de Mobile Madness Maand! Is dat misschien een optie voor je? :8

Reageer