Beantwoord

Stel Samen & Stel bij abonnement: vervalt korting bij aan/uitzetten bundels?

  • 29 december 2016
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Ik wil een nieuw Stel Samen & Stel bij abonnement afsluiten met daarbij een Internetbundel. Voor de 3GB Internetbundel en de onbeperkt bellen NL en 120 EU gelden tot 31 december een kortingen. Mijn vraag: als ik de bundels tijdelijk uitzet en vervolgens weer aan, behoud ik dan dezelfde kortingen of vervallen ze? Kan ik het aan en uitzetten zo vaak en zo lang doen als ik wil? Graag het antwoord van een T-mobile medewerker.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 29 december 2016, 14:10

Hoi Tmike, welkom op het klantenforum.

Als je per sé antwoord van een T-Mobile Moderator wilt, zal je nog even moeten wachten, ze werken met een First In First Out systeem. Daarnaast is dit een klantenforum voor en door klanten, dus als je niet wilt dat wij medeklanten ons met je vraag bemoeien, zul je een andere manier moeten proberen (chat, facebook, T-Shop etc.). ;)

Hoe dan ook, in elk prijsplan staat dat promotionele kortingen kunnen komen te vervallen als je je bundels wijzigt en dat dan de reguliere -huidige- kortingen gaan gelden:
Op de Overeenkomst met T-Mobile kunnen kortingen staan welke gelden op het moment dat de overeenkomst is ingegaan. Indien u uw bundel voor Bellen of Internet tijdens de duur van de overeenkomst naar boven of naar beneden bijstelt, kan de vermelde korting wijzigen. Een nieuwe korting is geldig vanaf het moment dat de wijziging ingaat.


Het aan- en uitzetten kan ook niet zo vaak je maar wilt, dit kan eenmaal per bundelmaand gewijzigd worden. Op deze pagina lees je daar meer over. (En wordt je tevens gewaarschuwd over het stukje 'kortingen')
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Tmike, welkom op het klantenforum.

Als je per sé antwoord van een T-Mobile Moderator wilt, zal je nog even moeten wachten, ze werken met een First In First Out systeem. Daarnaast is dit een klantenforum voor en door klanten, dus als je niet wilt dat wij medeklanten ons met je vraag bemoeien, zul je een andere manier moeten proberen (chat, facebook, T-Shop etc.). ;)

Hoe dan ook, in elk prijsplan staat dat promotionele kortingen kunnen komen te vervallen als je je bundels wijzigt en dat dan de reguliere -huidige- kortingen gaan gelden:
Op de Overeenkomst met T-Mobile kunnen kortingen staan welke gelden op het moment dat de overeenkomst is ingegaan. Indien u uw bundel voor Bellen of Internet tijdens de duur van de overeenkomst naar boven of naar beneden bijstelt, kan de vermelde korting wijzigen. Een nieuwe korting is geldig vanaf het moment dat de wijziging ingaat.


Het aan- en uitzetten kan ook niet zo vaak je maar wilt, dit kan eenmaal per bundelmaand gewijzigd worden. Op deze pagina lees je daar meer over. (En wordt je tevens gewaarschuwd over het stukje 'kortingen')

Reageer