Beantwoord

Stel samen & Stel Bij bundel uitzetten wordt ongedaan gemaakt?

• 28 maart 2017
  • 5 reacties
  • 495 Bekeken

Beste,

Ik had een tijdje terug even schoon genoeg van al het gepiep in mijn broekzak en heb besloten even een "digital detox" te doen zoals dit ook wel eens genoemd wordt. Ik zit dus met een ouderwetse Nokia te bellen en te SMSen, maar heb even geen behoefte aan een data-abonnement.

Daarom had ik mijn databundel laatst helemaal uitgezet.

Vandaag krijg ik een mailtje van T-Mobile met de melding "Hierbij bevestigen wij de aanpassingen die via je My T-Mobile of de T-Mobile App hebt gedaan" en dat ik van geen data (aangeduid als "-" naar "Internet L" zou zijn gegaan) - zie bijlage.

Echter... Ik heb niks gewijzigd en wil op dit moment zoals gezegd even geen data.

Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door David 30 maart 2017, 10:15

Hey Rraggl,

Dat lijkt mij ook erg lekker om eens te doen, maar vast ook wel ingrijpend! Hoe bevalt het tot nu toe? :)

Ik heb even gekeken, maar zie alleen dat er op 20 maart een databundel verwijderd is. Echter zie ik nergens een melding dat er op 28 maart een databundel toegevoegd is. Ook via My T-Mobile zie ik geen databundel actief staan bij jou. Wellicht is het gewoon een verdwaalde e-mail, maar uit het screenshot kan ik verder ook niets opmaken waar deze vandaan zou komen. Heb je misschien een groter plaatje van de e-mail (zonder privégegevens)?

Hopelijk ben je zo gerustgesteld en kun je verder met je datafree cleanse!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rraggl,

Dat lijkt mij ook erg lekker om eens te doen, maar vast ook wel ingrijpend! Hoe bevalt het tot nu toe? :)

Ik heb even gekeken, maar zie alleen dat er op 20 maart een databundel verwijderd is. Echter zie ik nergens een melding dat er op 28 maart een databundel toegevoegd is. Ook via My T-Mobile zie ik geen databundel actief staan bij jou. Wellicht is het gewoon een verdwaalde e-mail, maar uit het screenshot kan ik verder ook niets opmaken waar deze vandaan zou komen. Heb je misschien een groter plaatje van de e-mail (zonder privégegevens)?

Hopelijk ben je zo gerustgesteld en kun je verder met je datafree cleanse!
Hallo David,

Bedankt voor jouw antwoord! En jouw belangstelling!

Het bevalt tot nu toe echt niet slecht. Het geeft vooral veel meer focus, je wordt niet constant afgeleid met berichtjes die er - als we eerlijk zijn - meestal niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben. (En zeer zeker tot de avond kunnen wachten, als je weer voor de Computer zit.)
En een accu die het meer dan een week op een lading vol houdt is ook ERG prettig! Ook moet men zich geen zorgen maken over het toestel. Voor 30 Euro heb je een nieuwe. En de Nokia 150 mag er qua uiterlijk van mij best wezen met zijn minimalistische stijl.

Dat is wel heel vreemd. Klopt, onder mijn abonnement staat er geen databundel meer. Ik was alleen wantrouwig geworden, dat deze misschien pas later ingaat / te zien zal zijn.
Het bericht lijkt authentiek van jullie te komen: afzender is noreply@t-mobile.nl en ook de links had ik natuurlijk gecheckt, dus het is geen phishing. Ik stuur nu nog een screenshot van het hele mailtje, ik heb alleen mijn telefoonnummer weggehaalt.

Groeten,

Rene
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Rene,

Ah, dat klinkt eigenlijk best lekker. Ik ben dan altijd bang dat ik heel wat mis als ik geen smartphone bij de hand heb. Misschien toch maar een keer een poging wagen, ben benieuwd!

Bedankt voor de bijlage. Je kan deze e-mail als niet verzonden beschouwen. Ik heb nogmaals gecontroleerd of er een bundel is geactiveerd en dit is niet gebeurd, dus hoef je je nergens zorgen over te maken. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en de zorgen zijn ontnomen.

Als je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bedankt! Daarmee is mijn vraag beantwoord. Ik wens jullie nog een prettig weekend!
Reputatie 4
Badge +17
Top, graag gedaan hoor. Bedankt en jij ook alvast een prettig weekend. 😉

Reageer