Beantwoord

Stel Samen Stel Bij korting

• 16 september 2017
  • 7 reacties
  • 285 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb een stel samen en stel bij abonnement die loopt tot 8 februari 2019. Ik heb deze afgesloten tijdens de T-Mobile Madness maand en daarom 50% korting op alle bundels. Recentelijk heb ik mijn bundel aangepast naar 20GB ipv 6GB. Nu staat er alleen dat deze nu 30€ kost, terwijl deze vorige maand ook gewoon nog 15€ was. De andere bundels zijn wel nog steeds voor de helft en ook zou ik de korting moeten hebben tot het einde van mijn abonnement. Is dit een foutje of is dit veranderd? En zou ik het dan weer terug kunnen veranderen?

Groetjes, Sanne
icon

Beste antwoord door Hajar 18 september 2017, 14:04

Hi Sanne en Roland,

Ik zie dat jullie beide zijn geholpen door mijn collega's aan de lijn. De juiste korting is weer toegevoegd dus ik verwacht dat het probleem hiermee is opgelost.

Hopelijk is alles weer naar wens! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dag sanne , toen je de bundel heb aangepast stond toen de korting er ook bij ? . Heb zelf tijde terug ook gehad dat de korting niet verrekend werd , toen was er een fout in het systeem en is weer recht gezet door een medewerker .
Dag Jan, de korting stond er toen bij. Is ook al in de factuur verrekend. Alleen bij deze maand staat ie er nu dus bij voor de hele prijs zonder de korting
Reputatie 5
Badge +14
oke , dat is idd vreemd , maar even wachten op een reactie van een medewerker .
Ik heb het zelfde probleem ontdekt. Toen ik mijn bundel aanpaste van 500 MB waar ik 2,50 korting op kreeg (7,50 -2,50) 5,- Euro > naar 1 GB stond er dat ik hiervoor 10,- euro moest betalen. Normaal was dat 7,- mer 3 euro internet korting. Nu heb ik mijn bundel weer verlaagd naar 500 MB en mag hier nu 7,50 voor betalen ???

Mijn abonnement heb ik voor 24 maanden afgesloten en het is vreemd om de voorwaarden tussen tijds te veranderen. Als dit wel zo ik heb ik het recht om mijn abonnement op te zeggen.

Graag hoor ik van een T-Mobile medewerker hoe dit zit. Met vriendelijke groet, een ontevreden T-Mobile klant. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanne en Roland,

Ik zie dat jullie beide zijn geholpen door mijn collega's aan de lijn. De juiste korting is weer toegevoegd dus ik verwacht dat het probleem hiermee is opgelost.

Hopelijk is alles weer naar wens! 🙂
Ja alles is weer in orde gemaakt kan weer normaal wisselen van bundel met de internet korting wel zo handig met een stel samen stel bij abonnement . 😃
Reputatie 7
Badge +20
Top! 🙂

Reageer