Beantwoord

Stel Samen & Stel Bij naar T-Mobile Go

• 19 maart 2017
  • 8 reacties
  • 352 Bekeken

Waarom wordt ik 'gestraft' voor het aanstellem van een toestel bij jullie? Het is niet logisch dat je wel kan overstappen van stel samen en stel bij zonder toestel dan met. Gaan jullie dit nog aanpassen? En als het dan na 31 maart is krijgen deze klanten dan ook nog de korting/kans die de rest nu krijgt?
icon

Beste antwoord door David 20 maart 2017, 14:00

Hey Boumans.m,

Dat is inderdaad niet erg logisch, ik vraag mij ook af waar je dit precies uit begrepen hebt? Stel Samen & Stel Bij mag ook tussentijds overstappen naar T-Mobile Go. Bij oudere prijsplannen is dit niet mogelijk, maar dit heeft een technische reden. Bij Stel Samen & Stel Bij is dit niet het geval. Als je dit ergens gelezen of gehoord hebt, dan ben ik daar wel benieuwd naar!

Jij kunt dus wel overstappen naar T-Mobile Go, ook met toestel. Je betaalt dan maandelijks de kosten voor het abonnement en de toestelbetaling die je nu ook al hebt bij Stel Samen & Stel Bij. Er verandert verder niets aan de termijn van het contract, dat blijft dus hetzelfde. De overstapkorting is op dit moment nog geldig, maar ik kan niet garanderen dat dit na 31 maart nog zo is. Uiteindelijk is dit natuurlijk wel een promotie, omdat dit een nieuw abonnement is. Daar blijven we ook niet heel de tijd mee doorgaan. Het is dus handig om spoedig aan te geven of je daadwerkelijk wilt overstappen en welk abonnement van Go je dan zou willen.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen of dit voor je kunnen regelen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Boumans.m,

Dat is inderdaad niet erg logisch, ik vraag mij ook af waar je dit precies uit begrepen hebt? Stel Samen & Stel Bij mag ook tussentijds overstappen naar T-Mobile Go. Bij oudere prijsplannen is dit niet mogelijk, maar dit heeft een technische reden. Bij Stel Samen & Stel Bij is dit niet het geval. Als je dit ergens gelezen of gehoord hebt, dan ben ik daar wel benieuwd naar!

Jij kunt dus wel overstappen naar T-Mobile Go, ook met toestel. Je betaalt dan maandelijks de kosten voor het abonnement en de toestelbetaling die je nu ook al hebt bij Stel Samen & Stel Bij. Er verandert verder niets aan de termijn van het contract, dat blijft dus hetzelfde. De overstapkorting is op dit moment nog geldig, maar ik kan niet garanderen dat dit na 31 maart nog zo is. Uiteindelijk is dit natuurlijk wel een promotie, omdat dit een nieuw abonnement is. Daar blijven we ook niet heel de tijd mee doorgaan. Het is dus handig om spoedig aan te geven of je daadwerkelijk wilt overstappen en welk abonnement van Go je dan zou willen.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen of dit voor je kunnen regelen, dan horen we dat graag van je!
Ik ben nu al overgestapt naar Go, maar wel onder de noemer van early renewal dus ook 70 Euro kosten.
Badge +13
Ik ben nu al overgestapt naar Go, maar wel onder de noemer van early renewal dus ook 70 Euro kosten.
Dan heb je ook een nieuw toestel neem ik aan?
Anders tenzij je een ouder abonnement had had je gewoon kunnen wijzigen.
Klopt. Maar toestelflexibiliteit geldt voor mij niet gaf de klantenservice aan omdat ik geen sim only had. Tmobile noemt stel samen en bij wel een sim only.
Badge +13
Je heb het over verschillende dingen ben ik bang dit topic gaat over overstappen naar een go abonnement wat in sommige gevallen dus kan.
Als je een abo met toestel afsluit heb je geen sim only het is dan een combinatie en het maakt niks uit of je het toestel in eens betaald.
Naast die optie kan je ook een Stel Samen en Stel Bij sim only nemen dat is een abo zonder toestel.
Je kan dan elk toestel wat je los aanschaft gebruiken in combi met de door jouw gekozen Sim Only.

Jij had een abo met toestel en dus kan je geen gebruik maken van toestel flexibiliteit dat kan enkel met een sim only waar dus geen toestel bij zat.
Vandaar dat er in jouw geval alleen een early renewel mogelijk was of een los toestel aanschaffen.
Ik heb een eigen topic waar niet op wordt gereageerd over toestelflexibiliteit. Ik zou daar geen aanspraak op maken omdat ik stel samen en bij had met een toestel dat ik ineens heb betaald 2 jaar geleden. Terwijl ik in een topic heb gevonden dat in 2015 tmobile stel samen en bij beschouwde als sim only
Badge +13
Welk topic is dat dan?

Je heb ook een Stel samen met abo en een stel samen sim only
De eerste is dus met en de tweede zonder toestel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Thennie,

Ik heb jou in dit topic al meer uitleg gegeven over waarom jij geen gebruik kon maken van toestelflexibiliteit. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid.

Reageer