Beste antwoord door David
Dat is inderdaad niet erg logisch, ik vraag mij ook af waar je dit precies uit begrepen hebt? Stel Samen & Stel Bij mag ook tussentijds overstappen naar T-Mobile Go. Bij oudere prijsplannen is dit niet mogelijk, maar dit heeft een technische reden. Bij Stel Samen & Stel Bij is dit niet het geval. Als je dit ergens gelezen of gehoord hebt, dan ben ik daar wel benieuwd naar!
Jij kunt dus wel overstappen naar T-Mobile Go, ook met toestel. Je betaalt dan maandelijks de kosten voor het abonnement en de toestelbetaling die je nu ook al hebt bij Stel Samen & Stel Bij. Er verandert verder niets aan de termijn van het contract, dat blijft dus hetzelfde. De overstapkorting is op dit moment nog geldig, maar ik kan niet garanderen dat dit na 31 maart nog zo is. Uiteindelijk is dit natuurlijk wel een promotie, omdat dit een nieuw abonnement is. Daar blijven we ook niet heel de tijd mee doorgaan. Het is dus handig om spoedig aan te geven of je daadwerkelijk wilt overstappen en welk abonnement van Go je dan zou willen.
Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen of dit voor je kunnen regelen, dan horen we dat graag van je!