Beantwoord

Stel Samen & Stel Bij prijs gewijzigd

• 28 november 2016
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Kon nog niet iPhone7 Plus bestellen, maar af morgen 29 november wel, echter had keuze 2 weken geleden al gemaakt en zie dat prijzen zijn aangepast c.q. gewijzigd, was: iPhone 7Plus + 3gb + 120/120 kosten €44 per maand, NU INEENS €47 per maand!!! Wat is daar de reden van, kan het stilzwijgende aanpassen gezien mijn situatie niet echt waarderen. Wel €36 per jaar meer.
icon

Beste antwoord door Sam- 28 november 2016, 16:44

Hoi Ria,

Welkom op het forum. Leuk dat je voor de nieuwe iPhone 7 Plus wilt gaan!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Had je, zoals Pilovali vroeg, 2 weken geleden niet toevallig de 120 minuten bundel geselecteerd?

De prijzen op onze website veranderen constant. Dit betekent dat de prijs van vandaag anders kan zijn dan de prijs van 2 weken geleden, maar ook dat de prijs van vandaag weer hoger is dan de prijs van over 2 weken.

We willen je natuurlijk het best mogelijke aanbod doen. We laten graag onze waardering voor trouwe klanten blijken. Vind je het daarom goed als één van onze vriendelijke collega's je belt voor een mooi aanbod? Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit zullen komen.

Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best bereikbaar bent.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Had je de vorige keer wel "120 minuten" aangeklikt? Als ik die weg klik, kom ik uit op €44,50.
Na mijn inzien zijn er geen prijs veranderingen gebeurt, maar ik kan het natuurlijk fout hebben.

Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker. Die reageren vaak binnen 24-48 uur.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ria,

Welkom op het forum. Leuk dat je voor de nieuwe iPhone 7 Plus wilt gaan!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Had je, zoals Pilovali vroeg, 2 weken geleden niet toevallig de 120 minuten bundel geselecteerd?

De prijzen op onze website veranderen constant. Dit betekent dat de prijs van vandaag anders kan zijn dan de prijs van 2 weken geleden, maar ook dat de prijs van vandaag weer hoger is dan de prijs van over 2 weken.

We willen je natuurlijk het best mogelijke aanbod doen. We laten graag onze waardering voor trouwe klanten blijken. Vind je het daarom goed als één van onze vriendelijke collega's je belt voor een mooi aanbod? Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit zullen komen.

Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best bereikbaar bent.
Hoi bedankt voor je uitleg.
Graag mooi aanbod, mij bellen, graag...maar tijdens werktijden (onregelmatig) is dat niet makkelijk. Men mag ook mijn man bellen (ook T-Mobile klant)
Vernemen graag.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Riaaa,

Graag gedaan hoor! Wij kunnen je ook na werktijd bellen. Ik heb voor nu in ieder geval een terugbel afspraak gemaakt voor na 18:00 uur. Hopelijk ben je dan al klaar met werk. Ze gaan hun best doen om je vanavond nog te bellen en anders wordt het morgen avond.

Het kan niet via je man, omdat jij de contractant bent. Jij zal dus uiteindelijk goedkeuring moeten geven voor de vernieuwing.

Laat je ons weten wanneer jullie er samen uit zijn gekomen? In de tussentijd weet je ons te vinden als je verder nog vragen of verzoeken hebt!

Reageer