Beantwoord

T-Mobile gaat voicemail berichten verwijderen

• 2 april 2021
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi, Ik heb bericht gekregen dat  T-Mobile je bewaarde voicemail berichten gaat verwijderen… :-( Gaan ze die ook uit visual voicemail verwijderen?! Dus ook de berichten die ik jaren heb bewaard? 

icon

Beste antwoord door David 6 april 2021, 09:54

Hoi @Micha77,

Alle berichten die op voicemail staan, zowel normale als Visual Voicemail zullen worden verwijderd. Dit geldt voor álle berichten, dus zowel die van vorige week als de berichten die je al jaren bewaart. Zorg dus dat je op één of andere manier de berichten die je wilt behouden bewaart. Hier zijn apps voor, maar je kunt ook met een andere telefoon een voicememo maken terwijl jouw telefoon op luidspreker staat.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je, Micha!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Micha77,

Alle berichten die op voicemail staan, zowel normale als Visual Voicemail zullen worden verwijderd. Dit geldt voor álle berichten, dus zowel die van vorige week als de berichten die je al jaren bewaart. Zorg dus dat je op één of andere manier de berichten die je wilt behouden bewaart. Hier zijn apps voor, maar je kunt ook met een andere telefoon een voicememo maken terwijl jouw telefoon op luidspreker staat.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je, Micha!

Hoi David, Dank voor je bericht, en heel jammer! :-( Heb jij een voorbeeld van apps? Ik heb niet een device waarop ik af kan spelen en danop kan nemen. Thanks,

Hoi David. never mind, ik heb online gevonden hoe ik (visual) voicemail berichten in notities om kan zetten en bewaren. Bedankt!

Reageer