Vraag

T-Mobile Internet stick II

• 19 augustus 2011
  • 24 reacties
  • 4462 Bekeken

Mijn internet stick is een HUAWEI Mobile Broadband HSPA+ USB Slider, Model: E1820.
Is deze stick SIMLockvrij, zo nee, hoe kan ik deze dan Simlock-vrij maken?
MJ van Melick.

24 reacties

Reputatie 5
@mjvanmelick

Zou je mij het imei-nummer van de Datastick kunnen doorgeven? Dan zal ik direct voor je nakijken of de Datastick een simlock heeft. Het imei-nummer kun je op de stick zelf vinden.
Ik heb eenzelfde vraag. Mijn internet stick is een HUAWEI Model: E160G. Deze stick niet SIMLockvrij, hoe kan ik deze Simlock-vrij maken? In 'My T-Mobile' kan ik alleen vinden hoe je telefoons simlock vrij kunt maken.
@ pfontys

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zou graag het IMEI nummer van de Datastick in een PB ontvangen, dan ga ik dit even voor je nakijken! 🙂
Reputatie 2
Hallo,
Sinds enkele jaren heb ik een E160G internetstick van t-Mobile, en probeer al lange tijd om deze te unlocken.
Heb daarvoor ook al diverse malen t-Mobile gebeld, en ben steeds vriendelijk te woord gestaan, met de belofte dat mij de unlockcode toegezonden zou worden.
Vandaag weer eens geprobeerd, en de vriendelijke medewerker vertelde mij nu dat ik dat maar zelf op internet moet uit zien te vinden op de site van Huawei, omdat hij mij niet kan helpen. Is het mogelijk om mij toch van de juiste informatie te voorzien zodat ik deze stick simlockvrij kan maken? Bij voorbaat hartelijk dank.
Johan Bernard
Als je het nog niet gelukt is om je stick simlock vrij te mkane of als T-mobile je dat niet kan/wil vertellen, kun je me een mailtje sturen via privébericht. Dan zal ik je vertellen hoehet trukje werkt.
@ JohanBernardh

Is het jouw inmiddels al gelukt om de Internetstick te unlocken? Ik heb even navraag gedaan bij de fabrikant en heb de code nu ook voor je opgevraagd. Deze heb ik in een PB gestuurd. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
L.S.

ik heb een huawei E 122, destijds met pre paid sim. kan iemand mij helpen deze te unlocken. 

Dank!
@ W817ronaldz

Mijn excuses voor de zeer late reactie! Zou je mij in een privébericht het IMEI nummer van de Internet Stick kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik hoor graag van je! 🙂
Ook mijn Huawei (T-Mobile) E160G, zou ik graag ontdaan zien van zijn simlock.

Mvgr,

WLaros
@ Wlaros

Mijn excuses voor de late reactie. Zou je mij het IMEI nummer van de Internet Stick, je telefoonnummer, adres en geboortedatum via een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! 🙂
Hallo daar! Hopelijk kunnen jullie mij ook helpen. Ik heb een T-Mobile Internet Stick III (Huawei E1823). Ik heb geprobeerd het apparaat via de online tool te unlocken, maar dat werkt niet.
Hallo daar! Hopelijk kunnen jullie mij ook helpen. Ik heb een T-Mobile Internet Stick III (Huawei E1823). Ik heb geprobeerd het apparaat via de online tool te unlocken, maar dat werkt niet.

Hulp is niet meer nodig! Ik ben er al uit. :o
@Kiredor

Goed om te zien dat het je al gelukt is! Indien je nog vragen hebt zien we ze graag tegemoet. 🙂
Graag zou ik de Huawei E3131 unlocked hebben (als ie al een simlock heeft). Hoe kan ik dit zien en doen?
Reputatie 6
Badge +16
@frankp11

Leuk dat je hier je vraag stelt. ;)

Als je mij in een privébericht het IMEI nummer van je Huawei internet stick stuurt kan ik voor jou controleren of deze een simlock heeft. Mocht dit wel het geval zijn dan zal ik bij de afdeling die hierover gaat voor je navragen of ze de simlock voor je kunnen verwijderen.
Een andere vraag over de Huawei E160G prepaid stick.

Ik heb sinds kort Mavericks draaien op mijn Apple en kan sindsdien geen verbinding meer krijgen.
Het ding doet alsof hij verbinding gaat maken maar vervolgens gebeurt er niks.

Ik heb een sterk vermoden dat dit iets te maken heeft met de driver van de stick.
Volgens de internet manager heb ik de nieuwste softward draaien maar dat zegt volgens mij in dit geval niks.

Eerder had ik al problemen met opgraden naar Mountain Lion. toen vond ik een oplossing via het web maar deze keer heb ik nog geen oplossing kunnen vinden.

Kunnen jullie mij aan de juiste driver helpen voor mijn t-mobiel internetstick?
Reputatie 5
@NicoV wanneer je de laatste versie van de Internet Manager gebruikt zal ook de laatste versie van de driver worden geïnstalleerd.

Ik zie echter dat je gebruikmaakt van een verouderde simkaart, wellicht zorgt deze voor dit probleem. Ik stuur je direct een nieuwere variant van onze simkaarten toe. Hiervoor dien je echter eerst even je NAW gegevens te registreren via My T-Mobile. Zou je dit even kunnen doen? Dan stuur ik er vervolgens één naar je toe.
Reputatie 5
@NicoV ik heb de simkaart naar je toegestuurd. 🙂
Simkaart in goede orde ontvangen.
De stick werkt weer naar behoren.

Bedankt voor de geweldige service!!
Hoi,

Ook ik heb een T-mobile Internet Stick PrePaid
Model: Huawei E160G.

Deze zou ik graag simlock vrij willen hebben.

Er zit nog een T-mobile prepaid sim in, maar die werkt blijkbaar niet meer.

Kunnen jullie mij helpen?
Reputatie 5
@MickFly

Graag ontvang ik via een privébericht het imei-nummer van de datastick. Dan kijk ik direct voor je na of deze een simlock heeft.

Alvast bedankt! 🙂
@MickFly

Graag ontvang ik via een privébericht het imei-nummer van de datastick. Dan kijk ik direct voor je na of deze een simlock heeft.

Alvast bedankt! :)

Roan,

ik denk dat er iets mis is gegaan. Kan ik alsnog een prive bericht sturen. Of kan ik dit bij een andere T-mobile collega kwijt?
Ik krijg geen reactie op mijn privebericht. Kan iemand van T-Mobile mij helpen mn internetstick te unlocken?
Ik krijg geen reactie op mijn privebericht. Kan iemand van T-Mobile mij helpen mn internetstick te unlocken?

Kan je nogmaals een privébericht sturen. Wellicht dat er iets mis is gegaan. Alvast bedankt!

Reageer