Vraag

T-Mobile laat nieuwe abonnees 2 uur bellen in EU vanuit belbundel

Nu heb ik begrepen dat dit voor Stel Samen & Stel Bij abonnementen geldig is. Vanaf 23 februari heb ik een Stel Samen Only abonnement bij T-Mobile, dit is namelijk een verlenging van mijn huidige, iSmart abonnement.

Nu vraag ik mij af, of eigenlijk ga ik er gewoon vanuit, dat ik dan ook gebruik kan maken van deze 2 uur bellen in EU. Aangezien dit ingaat op 19 januari en mijn abonnement pas ingaat op 23 februari. Kan iemand mij hier meer informatie over geven? En T-Mobile, denk nu eens aan je trouwe klanten, voor er antwoord komt 🙂 😉

12 reacties

Ik vernam gisteren op de TV dat T-Mobile voor huidige klanten een super aanbod willen gaan doen. Je kan dan overstappen of zo. Iemand van T-Mobile die dat kan bevestigen en wat dan voor mij de overstap mogelijkheden zijn?

Maar het liefst natuurlijk gewoon mijn nieuwe abonnement met in bundel buitenland 🙂
Reputatie 1
meestal kost de klant geld .
en wat ik vindt dat de shop weinig info geeft daar over .
eerst een leuke aanbieding doen en dan met dit komen maar in de shop wordt er geen haan over gekraait.
ze kunnen toch abonnement die korter als 3 maanden zijn afgesloten en die dan 24 maanden duren met lichte bij betaling het er bij nemen .
zoals upc dat heeft gedaan
Zojuist heb ik contact gehad met een medewerker omdat ik een bijna dezelfde vraag had. Mijn verlengde stel samen abonnement gaat ook pas na 19 feb in. Ik werd door de medewerker echter verteld dat deze voorwaarden (Bellen in eu uit bundel enz.) niet voor mijn abo gelden vanwege het feit dat ik verlengd heb vóór 19 feb.

Natuurlijk ben ik teleurgesteld door deze reactie omdat ik dit niet netjes tegenover trouwe klanten die gewoon verlengen vind. Daarom doe ik hierbij ook de oproep aan T-Mobile om ook aan de klanten te denken die reeds hebben verlengd.
@ ZwoeleMan

Moet je dit even lezen:
https://forum.t-mobile.nl/stel-samen-454/nieuwe-abonnementsvorm-stel-samen-stel-bij-250696/index3.html#post1226530

Daar staat dit:
Het omzetten van je huidige abonnement zal ook mogelijk zijn, de precieze details en voorwaarden zijn echter nog niet bekend. Vanaf 19 januari kunnen wij gaan kijken wat we voor jullie, als bestaande klanten, kunnen betekenen!

Er is dus nog hoop 🙂
Nice, laten we hopen op niet absurd hoge prijzen dan 🙂
Reputatie 7
Badge +15
@All,

Leuk om hier nog een actief topic over tegen te komen! :8

Wat Serviceweb zegt klopt. Vanaf 19 januari worden de tarieven en de voorwaarden bekend gemaakt en kun je contact opnemen met de klantenservice voor een persoonlijk aanbod!
@AmyP

Ik heb inmiddels de prijzen gezien, volgens mij ben ik dan veel meer geld kwijt.

Begrijp ik het nu goed dat je start tarief 10,- is en daar komt met 1000mb nog eens 10,- euro bij en voor 125 belminuten krijg je nog eens 5,- euro. In totaal is dat 25,- euro.

Leuk dat je dan hoger en lager kan gaan, maar dat maakt het alleen maar duurder. Nu heb ik een abonnement van 300 belminuten en 2000mb voor 21,50 euro per maand.

Volgens mij ben ik dan nu toch beter uit, of heb ik dat verkeerd. Wat zijn BV die EU totaal dingen? (Bellen en muziek), dat komt er ook nog eens bij of is dit totaal pakket? Echt duidelijk zijn ze hier niet in!!
En verdwijnen de oude internet mogelijkheden van Dagpas, Weekpas en nog zo'n soort internet in buitenland?

Dat zie ik niet meer terug komen.
Reputatie 6
Badge +13
Dat soort info zal allemaal vanaf morgen meer duidelijk worden nog heel even geduld.
Ik ben ook erg benieuwd en heb ook wat vragen over deze nieuwe vorm!
Reputatie 5
@Serviceweb

Met de standaardprijzen van het abonnement zou je op dit moment inderdaad duurder uit zijn dan dat je bent met de kortingen op je huidige abonnement. Op het moment dat je vernieuwt dan krijg je natuurlijk altijd opnieuw een korting op je prijsplan. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling Telesales voor een scherp en persoonlijk aanbod. Zij zijn te bereiken via 0800 8104.

Deezer, Internet Europa, Onbeperkt Bellen binnen Europa en dat soort bundels zijn extra bundels die je kunt toevoegen aan het abonnement, dit zijn dus geen totaalpakketten. Voor internet in het buitenland blijft Travel&Surf natuurlijk gewoon bestaan! 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Dus je zegt dat ook bestaande abonnees met lopende contracten ook toch korting kunnen krijgen?
Reputatie 5
Hey Rosan,

Ik geef in mijn bericht aan dat de standaardprijzen die Serviceweb heeft gezien duurder zijn dan zijn huidige abonnement en dat er bij het vernieuwen van een abonnement een korting wordt gegeven. Naar mijn idee zeg ik niet dat je bij het omzetten van een nog lopend contract ook een korting krijgt. De voorwaarden van overstappen binnen je lopende contract kun je vinden in het topic Overstappen naar Stel Samen & Stel Bij als bestaande klant.

Reageer