Beantwoord

T-Mobile Samen

• 19 juni 2018
  • 1 reactie
  • 1630 Bekeken

Ik wil een data abonnement afsluiten voor een 4G router, de wil ik per maand opzegbaar hebben. Ik heb een groep op tmobile samen met 3 andere en wil dit abonnement (wat nog niet bestaat) er bij doen voor extra korting. Kan dit nog?
icon

Beste antwoord door CrisTien 19 juni 2018, 11:53

Goedemorgen Tycho, Elk nieuw abonnement wat na 29-01-2018 wordt afgesloten komt niet meer in aanmerking voor de samenkorting.

Antwoord op: Samenkorting
Heb je een abonnement afgesloten vanaf 29 januari 2018? Ontvang dan extra voordeel als klant met T-Mobile Klantvoordeel! Je kunt hiermee korting krijgen met je mobiele abonnementen én T-Mobile Thuis op één adres. Bekijk de voordelen van T-Mobile Klantvoordeel.

Ben je vóór 29 januari 2018 klant geworden? Dan kun je gebruik maken van T-Mobile Samen.

misschien kan je gebruik maken van T-mobile klantvoordeel.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Tycho, Elk nieuw abonnement wat na 29-01-2018 wordt afgesloten komt niet meer in aanmerking voor de samenkorting.

Antwoord op: Samenkorting
Heb je een abonnement afgesloten vanaf 29 januari 2018? Ontvang dan extra voordeel als klant met T-Mobile Klantvoordeel! Je kunt hiermee korting krijgen met je mobiele abonnementen én T-Mobile Thuis op één adres. Bekijk de voordelen van T-Mobile Klantvoordeel.

Ben je vóór 29 januari 2018 klant geworden? Dan kun je gebruik maken van T-Mobile Samen.

misschien kan je gebruik maken van T-mobile klantvoordeel.

Reageer