Beantwoord

T-mobile Samen cadeau niet volledig

• 7 juli 2017
  • 4 reacties
  • 716 Bekeken

Hey hallo,

Ik heb zojuist een t-mobile samen groep aangemaakt van 3 nummers; allen een T-mobile abonnement.
- mijn eigen nummer
- 4g voor thuis
- nummer van mijn wederhelft (nummer is vanmorgen overgzet van KPN naar T-Mobile)

Ik zou hiermee dan recht hebben op €5 korting. In het overzicht staat echter €2,50 korting.
Naar mijn mening klopt dat niet.

Vriendelijke groet,
Marco
icon

Beste antwoord door Muberra 7 juli 2017, 17:29

Hoi Marco,

Tof dat je gebruik wilt maken van de T-Mobile Samen korting! :D

Ik zie in het systeem dat jij een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt en daarmee kan je €2.50 korting krijgen. Je komt in aanmerking voor €5 korting als je zelf een GO-abonnement hebt en met minimaal 2 andere leden in een groep zit. Ze moeten dan allebei een mobiel abonnement hebben bij ons. Het 4G voor Thuis abonnement doet niet mee.

Ook super leuk dat jouw wederhelft is overgestapt naar ons. Ze is van harte welkom bij de magenta-club! Als zij een GO-abonnement heeft afgesloten dan kan zij wel gebruik maken van de €5 korting. Zij krijgt dan €5 korting en jij €2.50, omdat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt.

Jij hebt haar al toegevoegd aan jouw groep, dus dan heb je nog één iemand nodig met een mobiel abonnement van T-Mobile. Als je niemand kent in jouw omgeving, hebben wij daar ook een oplossing voor! Als je kijkt in dit speciale topic dan vind je meteen andere klanten die ook graag in een T-Mobile Samen groep willen om te genieten van de korting. Dus ik zou daar zeker kijken als ik jou was. Ik geef je ook meteen deze link mee voor meer informatie over T-Mobile Samen.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik wens jou veel plezier met de T-Mobile Samen korting en jouw wederhelft veel plezier met haar nieuwe abonnement! 🆒
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Hoi Multistrada, ik vrees dat je verkeerd bent voorgelicht of dat jezelf een en ander verkeerd hebt gelezen (ik vind het overigens ook onduidelijk geformuleerd wat betreft die korting). Die 5 Euro korting is alleen geldig als je met tenminste 2x een 'Go' abonnement in een 'Samen groep' zit. Mocht dit wel het geval zijn, dan gaat er wel iets mis, maar dan zal er een medewerker van T-Mobile naar moeten kijken.
Reputatie 4
Hoi Marco,

Tof dat je gebruik wilt maken van de T-Mobile Samen korting! :D

Ik zie in het systeem dat jij een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt en daarmee kan je €2.50 korting krijgen. Je komt in aanmerking voor €5 korting als je zelf een GO-abonnement hebt en met minimaal 2 andere leden in een groep zit. Ze moeten dan allebei een mobiel abonnement hebben bij ons. Het 4G voor Thuis abonnement doet niet mee.

Ook super leuk dat jouw wederhelft is overgestapt naar ons. Ze is van harte welkom bij de magenta-club! Als zij een GO-abonnement heeft afgesloten dan kan zij wel gebruik maken van de €5 korting. Zij krijgt dan €5 korting en jij €2.50, omdat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt.

Jij hebt haar al toegevoegd aan jouw groep, dus dan heb je nog één iemand nodig met een mobiel abonnement van T-Mobile. Als je niemand kent in jouw omgeving, hebben wij daar ook een oplossing voor! Als je kijkt in dit speciale topic dan vind je meteen andere klanten die ook graag in een T-Mobile Samen groep willen om te genieten van de korting. Dus ik zou daar zeker kijken als ik jou was. Ik geef je ook meteen deze link mee voor meer informatie over T-Mobile Samen.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik wens jou veel plezier met de T-Mobile Samen korting en jouw wederhelft veel plezier met haar nieuwe abonnement! 🆒
Die voorlichting is misleidend. Mijn klachten wordfn niet serieus in behandeling genomen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Meinona,

Je bent in dit topic verder geholpen door een collega. 🙂

Reageer