Beantwoord

T-Mobile unlimited voor 1 dag

• 8 december 2018
  • 5 reacties
  • 2210 Bekeken

Beste lezers,

Binnenkort ga ik op reis naar Praag. Ik wil voor in de bus (reis van 13 uur) graag voor de heenreis én terugreis voor 1 dag unlimited kopen. Ik heb gezien dat dat mogelijk is, maar vind het zelf best ingewikkeld geformuleerd... Is er misschien ook iets anders mogelijk?

Tevens vraag ik mezelf ook af of die unlimited dan ook geldt voor buiten Europa?

Met vriendelijke groet,
Joris Nierop
icon

Beste antwoord door Aelonius 8 december 2018, 21:51

Om even mee te denken,

De bundel welke @Folkert aandraagt bestaat uit een prepaid bundel voor onbeperkte data voor één dag. Als je een Go abonnement hebt, dan geldt de volgende bundel: Unlimited Data For A Day NL

Helaas is er géén mogelijkheid om ook werkelijk onbeperkt te internetten in Europa. Zelfs Go Unlimited heeft een limiet van 10GB/maand buiten Nederland (zonder aanvullers). Daarnaast is de vraag of eventuele bundels ook buiten de Europese Unie zullen werken. Het korte antwoord daarop is nee. Voor landen buiten de EU wordt gekeken naar de Travel en Surf regeling om gebruik te kunnen maken van internet.

Het volgende staat op de FAQ van Unlimited Data for a Day NL:

In Nederland kun je volledig gebruik maken van Unlimited Data for a Day. Je krijgt dan 24 uur lang een internetbundel met een onbeperkt aantal GB's aan data. In de EU krijg je met deze bundel tot 827MB aan data per 24 uur. Buiten de EU kun je Unlimited Data for a Day NL niet gebruiken. In Nederland koop je Unlimited Data for a Day gemakkelijk zelf via My T-Mobile. Ben je in de EU? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Een laatste mogelijkheid waar je naar kunt kijken binnen de EU is het gebruik van MB-aanvullers, maar daarbij komen wel aanvullende kosten. Op basis van de pagina voor MB-aanvullers, kan je deze ook gebruiken in de EU.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Joris,

In NL is de bundel unlimited, in de EU krijg je 650 Mb. Zie https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels

Zorg wel dat je in Mijn T-Mobile bij "gegevens en instellingen, blokkades" je internet in het buitenland aan zet.

Stuur dan een sms naar 4000 met de tekst INTERNET DAG zodra je vertrekt.

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge +1
Om even mee te denken,

De bundel welke @Folkert aandraagt bestaat uit een prepaid bundel voor onbeperkte data voor één dag. Als je een Go abonnement hebt, dan geldt de volgende bundel: Unlimited Data For A Day NL

Helaas is er géén mogelijkheid om ook werkelijk onbeperkt te internetten in Europa. Zelfs Go Unlimited heeft een limiet van 10GB/maand buiten Nederland (zonder aanvullers). Daarnaast is de vraag of eventuele bundels ook buiten de Europese Unie zullen werken. Het korte antwoord daarop is nee. Voor landen buiten de EU wordt gekeken naar de Travel en Surf regeling om gebruik te kunnen maken van internet.

Het volgende staat op de FAQ van Unlimited Data for a Day NL:

In Nederland kun je volledig gebruik maken van Unlimited Data for a Day. Je krijgt dan 24 uur lang een internetbundel met een onbeperkt aantal GB's aan data. In de EU krijg je met deze bundel tot 827MB aan data per 24 uur. Buiten de EU kun je Unlimited Data for a Day NL niet gebruiken. In Nederland koop je Unlimited Data for a Day gemakkelijk zelf via My T-Mobile. Ben je in de EU? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Een laatste mogelijkheid waar je naar kunt kijken binnen de EU is het gebruik van MB-aanvullers, maar daarbij komen wel aanvullende kosten. Op basis van de pagina voor MB-aanvullers, kan je deze ook gebruiken in de EU.
Bedankt voor de reacties!

Wat is dan het principe van een "Travel and Surf" pas? En is deze ook aansluitbaar voor prepaid?
Reputatie 4
Badge +1
De Travel en Surf pas is voor wanneer je buiten Europa gebruik moet maken van het internet. Dit zijn echter dure bundels. Op deze pagina kun je meer lezen.

In Europa kan je geen gebruik maken van deze optie. Door de kosten zou ik persoonlijk het alleen aanraden om bijvoorbeeld Whatsapp data te kunnen versturen. Voor prepaid weet ik het echter niet zeker.
Dank voor de reacties, ik weet genoeg!

Met vriendelijke groet,
Joris Nierop

Reageer