Vraag

tablet

• 28 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 566 Bekeken

Reputatie 2
afsluiten abonnement met een zogenaamd GRATIS tablet is zo sneaky door verkoper in winkel spuistraat den haag, hij neemt wel tig keer het woord abonnement in de mond dat je als klant niet meer kan volgen. Wel gratis dat laat hij veelvuldig vallen. Achteraf Gratis is dus betalen voor 2 jr voor het tablet. T-mobile na 22 jaar zeg ik zodra het kan mijn abonnement op.
Let dus goed op mensen gratis is niet gratis!!

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @cinema,

Ik had natuurlijk liever gelezen dat je een mooie ervaring had in de T-Shop. Ik vermoed dat mijn collega doelde op het gegeven dat je geen directe bijbetaling hoefde te doen. Een toestel of tablet is niet kosteloos. Op basis van wat je aangeeft zie ik wellicht een mogelijkheid om je gevoel wellicht positiever te stemmen. Ik wil niet op de zaken vooruitlopen of een garantie doen maar ik kijk het graag voor je na. Zou je mij hiervoor via een privébericht kunnen voorzien van het 097-nummer, je adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN?
Reputatie 2
thanx voor je aanbod hulp en laat ik je een reactie zien van een van de medewerkers t-mobile:

Aah, met alle liefde voor je gedaan - we zijn blij dat we je zo hebben kunnen helpen. Maak er een mooi weekend van en we spreken elkaar snel weer!

Groetjes,
Gioia
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @cinema,

Dank voor je reactie en graag gedaan natuurlijk. Ik zie dat mijn collega Gioia je al heeft geholpen. Helemaal top.

Reageer