Beantwoord

Tablet Go abonnement

• 29 januari 2018
  • 2 reacties
  • 2204 Bekeken

Goedemiddag,

Zojuist heb ik een Tablet Go abonnement afgesloten voor 24 maanden + Huawei 4GB mobiele WiFi hotspot. In de beschrijving op de T-Mobile website staat o.a 'Bellen: 120 minuten EU, onbeperkt in NL' (zie ook bijgaande afbeelding). Hoe kan ik bellen met de Huawei 4GB mobiele WiFi hotspot? Deze is toch alleen te gebruiken als hotspot voor mobiel internet? Alvast bedankt voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door David 31 januari 2018, 09:28

Hoi Pvleuveren,

Het is inderdaad niet mogelijk om met de hotspot te bellen. Bij de Tablet Go abonnementen staat het op de productpagina zelf niet, maar wel opmerkelijk dat het in de winkelwagen wél verschijnt. Bij de mobiele hotspot heb je inderdaad niets aan bellen en dit is ook bedoeld voor mobiel internet. Ik ga even navragen hoe dit komt, maar het lijkt mij een vergissing. Bij de mobiele abonnementen zitten de belminuten in het abonnement geïntegreerd. Je betaalt er dus sowieso niets extra's voor, daar hoef je je geen zorgen over te maken! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pvleuveren,

Het is inderdaad niet mogelijk om met de hotspot te bellen. Bij de Tablet Go abonnementen staat het op de productpagina zelf niet, maar wel opmerkelijk dat het in de winkelwagen wél verschijnt. Bij de mobiele hotspot heb je inderdaad niets aan bellen en dit is ook bedoeld voor mobiel internet. Ik ga even navragen hoe dit komt, maar het lijkt mij een vergissing. Bij de mobiele abonnementen zitten de belminuten in het abonnement geïntegreerd. Je betaalt er dus sowieso niets extra's voor, daar hoef je je geen zorgen over te maken! 🙂
OK, bedankt voor de reactie!

Reageer