Vraag

TABLET GO MET OPZEGTERMIJN KOST 214,03

• 20 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 748 Bekeken

Op 8 juni 2019 tablet go abonnement afgesloten. Kon binnen 1 maand opzeggen maar moest wel op tijd zijn. In de winkel zei men dat er een opzegformulier op het net zou staan en zo gepiept even invullen. Uren bezig geweest maar uiteindelijk opzegformulier gevonden.

Op maandag 3 juli 2019 (ruim op tijd) ingevuld en bevestiging (mail) van t-mobile van ontvangst
Men zou binnen 2 a 3 werkdagen contact met mij opnemen. Op vrijdag 5 juli 2019 nog steeds niets gehoord en toen zelf maar contact opgenomen via de telefoon. Na lang wachten uiteindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn die mij vertelde dat opzegging op verkeerde afdeling terecht was gekomen maar dat zij mij wel af zou melden maar dat het systeem dat pas na het weekend zou verwerken. Uiteindelijk dinsdag 9 juli 2019 beeindigd met een rekening van EUR 0,45
1 maand later zie ik dat T mobile 214,03 van mijn bankrekening af gaat halen. Op mijn T-mobile was alles geblokkeerd behalve de laatste twee facturen zijn 0,45 en 214,03.
Eerst een kwartier in de wacht om te horen van Arie ??? dat ik op de verkeerde afdeling zat en dat hij mij wel weer over zou zetten, waarop ik vroeg achter in een nieuwe rij waarop hij doodleuk ja zei.
Ik sprong uit mijn vel en toe zei hij dat hij het op de snelle manier zou doen. En ja binnen 5 seconden. De collega Ali W. (Achternaam werd niet gezegd omdat er maar 1 Ali W. zou zijn.
Hij zou alles regelen en ik zou een vergoeding krijgen. Ik zei dat ik de machtiging geweigerd bij de bank geweigerd had waarop hij zei dat dat nog makkelijker was. Ik vroeg of ik nog een bevestiging op de mail zou krijgen waarop hij volmondig JA zei. Tot op heden nog niet ontvangen.
Ik vroeg of hij dit gesprek uit mijn bundel kon houden waarop hij zei dat ik gratis een 300 min. abonnement kon krijgen tot het einde van de periode, maar dan zelf op 5 september 2019 de oude bundel weer moest herstellen. Ik zei nog dat ik er GEEN misbruik van zal maken. Wie schets mijn verbazing dat ik elf de prijs voor die bundel moest gaan betalen.

Uiteindelijk heb ik voor 1 maand internet EUR 13,98 (normaal) EUR 0,45 (opzegging te laat verwerkt door T Mobile en EUR 214,03 (moet nog gecorrigeerd worden d.m.v. een vergoeding???)

Ik verwacht een credit nota als ik maar niets hoef te betalen. En een hogere telefoonrekening eind van de maand.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag,

Ik zou dit heel graag allemaal even in willen kijken! Om dat voor jou te kunnen doe, heb ik wel eerst jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met daarin je naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Daarmee mag ik je opzoeken in het systeem en kan ik nakijken of het allemaal goedgaat!
Ben vandaag naar de winkel in Naaldwijk gegaan die meer dan 1 uur bezig is geweest met het hoofdkantoor en is uiteindelijk opgelost i.s.m. de afd. klantenservice
v.w.b. de telefoonopwaardering kan ik nu niet meer terug dus dat kost geld. Ik moet dat 5 september 2019 gaan doen en de rekening afwachten hoeveel dat gekost heeft of hoeveel vergoeding er toegepast is. Ik weet niet wat de functie Moderator is maar misschien was dat el de juiste plek om alles in een keer goed te regelen.
Heb zelfs een aanmaning gekregen voor de laatste factuur van 214,03 die ik binnen 16 dagen na dagtekening moet betalen anders wordt daar weer 15 eur bovenop gedaan. Maar alles zou nu geregeld zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi EEK,

Mooi dat het in de winkel te Naaldwijk in ieder geval is opgelost! De aanmaning en het regelen in de winkel zullen elkaar dan gekruist zijn, dus in dat geval kun je de aanmaning links laten liggen.

Mocht er nog iets zijn wat we hier voor je kunnen doen, let us know!

Reageer