tariefplan terugzetten naar origineel

Reputatie 2
Ik heb aanvankelijk een i150 afgesloten en ongeveer 150 euro bijbetaald voor de Iphone. Omdat ik tijdelijk een hoop moest regelen heb ik voor de duur van twee maanden een hoger abonnement willen nemen. Uit jullie informatie blijkt dat het wijzigen van het abonnement eenvoudig kan naar een hoger of gelijkwaarig abonnement. Nu, enkele maanden later, blijkt dat ik niet terug kan naar het i150 abonement terwijl dat gelijkwaardig is aan het origineel afgesloten abonnement. Hoe kan dat?

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2
@dennis1
Je hebt via My T-Mobile op 3 mei 2010 je bundel verhoogd. Je kunt eenmaal per maand overstappen naar een hoger abonnement. Wanneer je dit doet, dan is dit voor de duur van je contract. Het is dan niet mogelijk je bundel weer te verlagen.
Reputatie 4
Ik heb aanvankelijk een i150 afgesloten en ongeveer 150 euro bijbetaald voor de Iphone. Omdat ik tijdelijk een hoop moest regelen heb ik voor de duur van twee maanden een hoger abonnement willen nemen. Uit jullie informatie blijkt dat het wijzigen van het abonnement eenvoudig kan naar een hoger of gelijkwaarig abonnement. Nu, enkele maanden later, blijkt dat ik niet terug kan naar het i150 abonement terwijl dat gelijkwaardig is aan het origineel afgesloten abonnement. Hoe kan dat?

Het staat zo in de iPhone prijslijst.

Wat mij betreft is het een schoolbvoorbeeld van een voorwaarde die geschrapt zou moeten worden, Het is gewoon oneerlijk om niet terug te kunnen naar je oorspronkelijke contract. Dat het in de kleine lettertjes staat van de prijslijst maakt het nog niet billijk of redelijk.
Reputatie 2
@blizzard
Mee eens, dit is nou een reden waarom ik na afloop van het contract nooit meer met een bedrijf als tmobile een contract zal sluiten. Kennelijk moet dit bedrijf het hebben van dergelijke service. Jammer.
Reputatie 2
@Tmobile

Neem een voorbeeld aan jullie concurrent Vodafone: zie hieronder de tekst van Vodafone:

"Ja, je kunt je Basis abonnement altijd verlagen naar het abonnement dat je als eerste hebt laten aansluiten. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat: