Beantwoord

Tarieven na bijstellen van Stel Samen en Stel Bij

Ik kan nergens een goed overzicht vinden van de tarieven nadat je het abonnement bijgesteld hebt.
Ik heb nu geen data maar wil dat wel proberen. Als ik nu 500mb neem betaal ik met korting 5 euro (2,50korting dus) Nu wil ik wel eens weten wat ik ga betalen als ik verhoog naar bijvoorbeeld 2gb of na een tijdelijke verlaging naar 0mb. Hetzelfde geld voor de tarieven voor bellen.

Er word op het forum verteld dat je de aanbieding ziet als je gaat bijstellen maar ik wil dit graag eerst weten voordat ik ga verlengen zodat ik kan besluiten wat het beste zou passen en of ik wel bij T Mobile blijf.

Vind de keuze een beetje erg beperkt geworden en de tarieven te hoog. Met als enigste voordeel 120 minuten bellen in het buitenland wat voor mij niet echt belangrijk is.
icon

Beste antwoord door DavidK 6 mei 2015, 12:42

Hey Ronald,

Welkom op ons Forum! :)

De tarieven kun je in het prijsplan van Stel samen & Stel Bij vinden. Als je de bundel aanpast, zowel naar boven als beneden, blijft je korting intact. Zet je de bundel echter helemaal uit, dan vervallen de kortingen en deze blijven dan ook vervallen. Als je zou willen verlengen kun je dit zelf online regelen, maar ik kan eventueel je ook laten bellen door mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij kunnen je dan een persoonlijk aanbod doen! Als je dit zou willen kun je een bericht achterlaten met je gewenste bundel, toestel en terugbeltijd. :)

Hopelijk heb ik je zo een beetje kunnen informeren over de bundels en het prijsplan. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ronald,

Welkom op ons Forum! :)

De tarieven kun je in het prijsplan van Stel samen & Stel Bij vinden. Als je de bundel aanpast, zowel naar boven als beneden, blijft je korting intact. Zet je de bundel echter helemaal uit, dan vervallen de kortingen en deze blijven dan ook vervallen. Als je zou willen verlengen kun je dit zelf online regelen, maar ik kan eventueel je ook laten bellen door mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij kunnen je dan een persoonlijk aanbod doen! Als je dit zou willen kun je een bericht achterlaten met je gewenste bundel, toestel en terugbeltijd. :)

Hopelijk heb ik je zo een beetje kunnen informeren over de bundels en het prijsplan. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
Oké. Ik wil de Xperia z3 compact met 500mb en 120 belminuten. Bel me maar met een goede aanbieding aangezien de concurrentie goedkoper is. Ook wil ik het abonnement direct in laten gaan inclusief de kortingen. De contract datum dus maar voren. Bel me zaterdag naar als het mogelijk is.
Reputatie 4
Hi Ronald,

Ik zorg ervoor dat je vandaag wordt teruggebeld! Het is wel zo dat een nieuw contract altijd ingaat nadat de einddatum van je huidige contract is verstreken. We zouden het wel eventueel om kunnen zetten, mocht je dit willen.

Laat je nog even weten hoe het gesprek is verlopen? 🙂 Ik ben benieuwd!
Ik ben dus nog steeds niet gebeld. Jammer.
Reputatie 4
Hi Roland,

Ai, dat is zeker niet de bedoeling! Ik ga hier direct achteraan en zorg ervoor dat er maandagmorgen contact met je wordt opgenomen. Mijn excuses voor de gang van zaken.

Houd mij maar even op de hoogte, ik zal dit morgen ook nog even controleren!
Dit is dus de laatste verlenging bij T-mobile. Vorige week mijn abonnement verlengt en nu word er opeens 3 euro extra korting gegeven.

Als jullie zo met je klanten omgaan verdienen jullie het niet. Gelukkig heb ik nog twee andere abonnementen die ik straks met de verlenging gelijk weghaal.

Ik voel me op zijn Hollands gezegd "Genaaid".
Reputatie 5
Hi Ronald o,

Jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Prijzen kunnen altijd worden gewijzigd. Soms is dit in je voordeel, een andere keer in je nadeel.
De collega's van verkoop zijn niet op de hoogte van toekomstige prijswijzigingen, de collega had je hier in het gesprek dus niet op kunnen attenderen.
Ik zie dat je inmiddels telefonisch verder bent geïnformeerd. Mocht ik je aanvullend nog vragen hebben stel deze dan gerust!
Ronald o schreef:

Dit is dus de laatste verlenging bij T-mobile. Vorige week mijn abonnement verlengt en nu word er opeens 3 euro extra korting gegeven.

Als jullie zo met je klanten omgaan verdienen jullie het niet. Gelukkig heb ik nog twee andere abonnementen die ik straks met de verlenging gelijk weghaal.

Ik voel me op zijn Hollands gezegd "Genaaid".

Nouja, om dan maar eens niet T-Mobile ondersteunend bezig te gaan... Het is wat gedoe (zeker als je ook een telefoon hebt gekozen), maar je mag tot 14 dagen annuleren indien je via op afstand het abonnement hebt verlengd.

Dan kun je na annulering weer opnieuw verlengen en dan de extra korting krijgen. Je moet wel telefoon weer terug sturen en je gaat door een administratieve molen die enkele dagen duurt (dus tot hoe lang duurt de actie?)

Het is een hoop gedoe (i.m.o.) en alhoewel het op 24 maanden een 72 euro is, was ik allang blij dat mijn mobiel binnen was toen hij binnen was. Overigens deel ik je mening van dat zulke aanbiedingen ook bij verkoop iets eerder bekend mogen zijn 😉

Reageer