Vraag

Tarieven Relax 70 sim only

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
Wie kan mij vertellen wat een sms versturen kost bij een Relax 70 sim only.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/oude-tarieven
Reputatie 2
Ik heb het gevonden een sms bericht kost 11 cent maar de dames en heren van t-mobile willen snel rijk worden en rekenen 25 cent.
En als je een keer met ze gesproken hebt dan zeggen ze dat het opgelost is, wat niet zo is
Reputatie 6
@pet
Ik zie dat je bent overgestapt van een Flex abonnement naar een Relax abonnement. Bij deze overstap neem je het Flex tegoed wel mee, maar dit wordt verrekend als kosten buiten de bundel.
Reputatie 2
Wat zeg je nou?? Van Flex naar Relax neem je je tegoed mee? Raymond, lees uw persoonlijke bericht. Ik heb een Flex abo en wil mijn tegoed niet kwijt raken.
Reputatie 6
@Bok
Relax abonnementen worden door T-Mobile niet meer aangeboden. Er zijn helaas ook geen andere T-Mobile abonnementen meer waarnaar je kunt overstappen en het beltegoed meeneemt. Je kunt nu alleen nog overstappen naar één van de nieuwe T-Mobile Smart abonnementen. Bij een overstap komt het beltegoed te vervallen.

Daarnaast wil ik je vragen om niet ongevraagd privéberichten te sturen; zie hierover ook het topic 'Onnodig sturen van privéberichten'.
Reputatie 2
Mischien is het allemaal voor jouw ongevraagd, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben aangezien iedereen wat anders zegt
Hallo,
ik heb een relax 70 sim only abbo met smsverdubbellaar
Graag zou ik willen weet hoeveel internet kost, want dat heb ik niet in mijn bundel zitten?
Reputatie 5
@xlyanx
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Met je Relax 70 Sim Only heb je 70 eenheden om te bellen, sms'en, mms'en en Mb's te gebruiken. Je kunt hiernaast een Internet Voordeelbundel afsluiten. Hiervoor wordt per maand €9,95 in rekening gebracht. Deze kun je eventueel activeren via My T-Mobile.
Reputatie 2
Nou sorry maar ik vind dit puur diefstal.

Reageer